رییس سازمان بسیج سازندگی کشور؛

همگامی بسیج با کمیته امداد دستاوردهای ستودنی در فقرزدایی دارد

1400/06/22 - 12:04 - کد خبر: 50785 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان بسیج سازندگی کشور دستاوردهای همراهی بسیج و کمیته امداد را در مبارزه با فقر ستود و گفت: همگامی بسیج با کمیته امداد دستاوردهای ستودنی در پویش های مشترک دارد.

به گزارش نصر، سردار محمد زهرایی روز دوشنبه در مراسم توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی نیازمندان زیر حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی، اظهار کرد: بسیج همراه و همگام با پویش های کمیته امداد است. 
وی با تمجید از طرح احسان حسینی کمیته امداد امام(ره) گفت: بسیج همراه همیشگی پویش های سراسری و متوالی کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان است.
سردار زهرایی افزود: طرح های «ایران همدل»، «اطعام مهدوی» و «احسان حسینی»، لحظه های ناب از حماسه آفرینی عاشورایی در انقلاب اسلامی است.
رییس سازمان بسیج سازندگی همچنین اظهار کرد: در جنگ تمدنی نوین، دشمنان قصد هجوم به خیمه ولایت را دارند و بسیج به عنوان مولود انقلاب با تلاش ها و خدمات خود، رابطه بین امام و امت را تقویت می کند.
وی کمک های مومنانه مردم در دوران شیوع کرونا را سرمایه اجتماعی بزرگ برشمرد و گفت: این حماسه های عظیم مردمی در دستگیری از نیازمندان را نباید دست کم گرفت.
سردار زهرایی با تقدیر از تلاش های کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی در مبارزه با فقر و محرومیت گفت: نهاد انقلابی کمیته امداد مهر افتخار نوکری مردم را در پیشانی خود دارد.
بیش از ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۶۰ هزار بسته معیشتی بین محرومان آذربایجان شرقی توزیع شد
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی از بدو تولد در معرض هجمه های جبهه استکبار بود و دشمن بعد از عدم موفقیت در جنگ هشت ساله و جنگ فرهنگی، به سمت جنگ اقتصادی روی آورده است.
محمد کلامی هدف دشمن از جنگ اقتصادی را فاصله انداختن بین محرومان و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم با حضور خود در صحنه های همدلی و مواسات، امید دشمنان را تبدیل به یاس کردند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی یادآوری کرد: بعد از دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات، کمیته امداد، نهادهای انقلابی و خیران، صحنه های بی نظیری را در دستگیری از نیازمندان خلق کردند و اینها در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد.
وی همچنین گفت: کمیته امداد استان تا پایان ماه صفر ۵۵۰ هزار پرس غذای گرم و ۸۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سطح استان توزیع خواهد کرد.
کلامی گفت: از ابتدای ماه محرم تا امروز بیش از ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۶۰ هزار بسته معیشتی بین محرومین توزیع شده است.
وی به دیگر خدمات شاخص کمیته امداد در سالجاری اشاره کرده و بیان داشت: کمیته امداد استان از ابتدای سالجاری تاکنون نزدیک به ۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین یادآور شد: ساخت و احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن برای مددجویان را تا آخر سال در برنامه داریم.
کلامی تاکید کرد: قدردان حمایت های همیشگی نهادهای انقلابی و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد امام(ره) استان هستیم.
انتهای پیام/
همگامی بسیج با کمیته امداد دستاوردهای ستودنی در فقرزدایی دارد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار