مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

اجرای پروژه‌های گازرسانی در نواحی صنعتی آذربایجان شرقی با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد ریال

1400/06/22 - 11:23 - کد خبر: 50776 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از هزینه کرد بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال در اجرای پروژه‌های گاز رسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش نصر، سید مرتضی نیرومند اسکویی صبح در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه‌های گازرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، گفت: اجرای پروژه گازرسانی در ناحیه صنعتی صنایع دستی (قزلجه میدان) با اعتباری بالغ بر ۱۸۱۷ میلیون ریال و طول شبکه بیش از ۱۵۰۰ متر و با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد در مرحله تزریق گاز قرار دارد.
وی اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه امکان تامین گاز مورد نیاز کلیه واحدها فراهم خواهد شد.
وی با اشاره به گازرسانی به شهرک صنعتی مرند۲، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال و طول شبکه بیش از ۲۴۰۰ متر و با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد در دست اجرا است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، نیرومند اسکویی افزود: پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی علیشاه نیز با احداث شبکه توزیع گازرسانی داخلی با اعتباری بالغ بر ۴۶۴۵ میلیون ریال و طول شبکه بیش از ۱۷۰۰ متر به اتمام رسیده و احداث خط تغذیه آن نیز به طول تقریبی ۱۰۰۰ متر توسط شرکت گاز استان در دست اجرا است که پس از اتمام نسبت به تزریق گاز اقدام خواهد شد.
انتهای پیام/
 اجرای پروژه‌های گازرسانی در نواحی صنعتی آذربایجان شرقی با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد ریال نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار