مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز عنوان کرد:

برخورد جدی و قاطع با خودروهای متخلف حمل پسماند

1400/06/21 - 09:46 - کد خبر: 50684 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: با خودروهای متخلف حمل پسماند که نسبت به نظافت خودرو و جلوگیری از نشت شیرابه اقدامات لازم را انجام ندهند، برخورد خواهد شد.

به گزارش نصر، علیرضا اصغری در بازدید از خودروهای حمل پسماند پیمانکاران بخش خصوصی تبریز ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها در پاکیزگی این شهر اظهار کرد: با همت و تلاش کارکنان شهرداری، پاکبانان و پیمانکاران بخش خصوصی، تبریز به‌عنوان تمیزترین شهر ایران طی سال‌های مختلف معرفی شده و باید در جهت حفظ این جایگاه و همچنین نسبت به پاکیزگی بیش از پیش و نظافت خودروهای جمع‌آوری پسماند دقت کرد.
وی افزود: طی بازدیدهای صورت گرفته از کارگاه ماشین‌آلات پیمانکاران خدمات شهری، در برخی از خودروها شاهد نشت شیرابه در سطح شهر هنگام جمع‌آوری بوده‌ایم که با دادن اخطارهای لازم و تذکرات موردی، پیمانکاران نسبت به رفع ایرادات اقدام کرده‌اند.
اصغری گفت: پیمانکاران خدمات شهری فعال در تبریز همواره باید نسبت به اصلاح خودروهای خود و مخازن مربوطه جهت جلوگیری از نشت شیرابه پسماند اقدام کنند که در غیر این‌صورت با این خودروها برخورد قاطع و لازم برابر قوانین و مقررات خواهد شد.
انتهای پیام/
برخورد جدی و قاطع با خودروهای متخلف حمل پسماند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار