رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی؛

جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی 27 تا 30 آبان ماه برگزار می‌شود

1398/08/06 - 15:01 - کد خبر: 5065 نسخه چاپی

نصر: رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی با بیان این‌که سی و یکمین جشنواره تئاتر استان 27 تا 30 آبان ماه در تبریز برگزار می‌شود، گفت: در پنج منطقه از استان جشنواره تئاتر برگزار شده و سپس برگزیدگان آن به جشنواره استانی معرفی می‌شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، احمد رجب پور در گفت‌وگویی با بیان این‌که این جشنواره در راستای سیاست‌ های کلان فرهنگی و هنری به منظور کشف استعدادهای خلاق و ایجاد بستری مناسب برای رشد، هدایت و حمایت از گروه‌های تئاتر برگزار می شود، اظهار کرد: برای استفاده از ظرفیت‌ها و همچنین فعال کردن شهرستان‌ها در راستای شرکت گروه‌های تئاتری در این جشنواره، مناطق پنچ ‌گانه استانی تعیین شده است.

وی در این خصوص افزود: منطقه مرکزی شامل تبریز، سردرود و باسمنج، منطقه دو(جنوب غربی استان) شامل شهرستان‌های آذرشهر، عجبشیر،‌ بناب، ملکان، مراغه و اسکو، منطقه سه( شمال غربی استان ) شامل شهرستان های مرند، شبستر و جلفا، منطقه چهار (جنوب شرقی استان ) شامل شهرستان های هشترود، چاراو یماق، بستان آباد، سراب و میانه و منطقه پنج (شمال شرقی استان) شامل شهرستان های ورزقان، هریس، کلیبر، خدا آفرین، اهر و هوراند است و هنرمندان باید آثار خود را به دبیر خانه مستقر در مناطق خود ارسال کند.

وی با بیان این‌که در مناطق پنجگانه استقبال خوبی از این جشنواره شده است، افزود: بعد از اتمام جشنواره‌های مناطق، از هر منطقه گروه‌های منتخب به جشنواره تئاتر استانی راه خواهد یافت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان افزود: نتایج ارزیابی و بازبینی نهائی آثار در جشنواره‌های مناطق، ٢٢ آبان ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی 27 تا 30 آبان ماه برگزار می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار