رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

توجه به نیازهای مشتریان باید اولویت اصلی در طراحی محصول باشد

1400/06/20 - 11:19 - کد خبر: 50622 نسخه چاپی

نصر: محمودزاده رئیس هیات مدیره که به همراه یافتیان عضو هیات مدیره، فرقانی معاون منابع انسانی و بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به آذربایجان شرقی سفر کرده بود در جمع مدیران منطقه با اعلام این مطلب گفت: با تفویض اختیارات بیشتر به مناطق مخابراتی قصد داریم با ابتکارات بازاریابی و تجاری موجب نوع آوری، خلاقیت و ایجاد انگیزه در ارائه سرویس متناسب با نیاز مشتریان در مناطق شویم و توجه به نیازهای مشتریان در اولویت اصلی طراحی محصول باشد.

به گزارش نصر، شکوری در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی استان و شاخص های منطقه ارائه و اظهار امیدواری نمودند حضور رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و همراهان ایشان منشا خیر و برکت برای منطقه باشد.
شکوری همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای منطقه اشاره و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد در خصوص کاهش سرقت کابل، اصلاح تعرفه ها،  یکپارجه نمودن سامانه های مالی و تدارکاتی، شفاف نمودن مطالبات از اپراتورها، پرداخت بدهی تامین کنندگان، مسائل پرسنلی و تسریع در تعریف سرویس های مبتنی بر رادیوهای IP Base  ارائه نمودند.
یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت جذب و نگهداشت مشتریان گفت: شناسایی نیاز و رفتار مشریان در خصوص سرویس های مخابراتی از اهمیت زیادی برخوردار هست و باید با نظرسنجی تحلیل درستی از علت ریزش مشتریان در هر منطقه داشته باشیم و بتوانیم با بهینه سازی منابع محدود بیشترین درآمد کسب نمائیم.
محمودزاده رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران هدف از سفر به استان ها را ارتباط مستقیم با همکاران در مناطق مخابراتی، بررسی مشکلات و شناسایی پتانسیل های مناطق و بررسی تمرکز زادایی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تعامل خوبی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجوعه رگولاتوری ایجاد شده و کارهای خوبی در خصوص تنظیم عادلانه تعرفه ها و مدل توسعه پروژه های مخابراتی انجام شده و اقدامات انجام یافته موجب توسعه و پیشرفت در حوزه ICT کشور خواهد شد.
در این جلسه به صورت ویدئوکنفرانسی مسائل و مشکلات چندین شهرستان استان بررسی و اعضای جلسه نظرات خود را جهت بهبود عملکرد شاخص ها و بهبود امور ارائه کردند.
در پایان این جلسه دکتر محمودزاده به طور جداگانه با رئیس شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری شرکت مخابرات ایران و نماینده انجمن صنفی کارگران مخابرات استان و همچنین رئیس کانون بازنشستگان منطقه دیدارکرد.
انتهای پیام/
توجه به نیازهای مشتریان باید اولویت اصلی در طراحی محصول باشد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار