مدیر اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی:

دو شرکت تعاونی ملکان جزو ۱۰ تعاونی برتر آذربایجان‌شرقی شناخته شد

1400/06/18 - 15:12 - کد خبر: 50552 نسخه چاپی

نصر: مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملکان گفت: ۲ شرکت تعاونی این شهرستان شامل «خدمات عمران دهیاری‌های بخش مرکزی» و «گوساله پرواری ۱۷۰۹ مهماندار» در ردیف ۱۰ شرکت تعاونی برتر آذربایجان‌شرقی قرار گرفت.

به گزارش نصر، رسول معصومی افزود: طی روزهای اخیر در آیینی که در تبریز و با حضور معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد، از یک تعاونی برتر ملی، ۹ تعاونی برتر استانی و هفت تعاونی شایسته قدردانی با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره قدردانی شد که ۲ شرکت تعاونی ملکان نیز در بین آنها قرار داشت.
وی گزارش مالی خوب، عملکرد بالا و مسائل حقوقی به‌روز را از عوامل موثر در انتخاب این تعاونی‌ها به عنوان تعاونیهای برتر استانی دانست و اضهار اشت: در شرکت تعاونی خدمات عمران دهیاری‌های بخش مرکزی ۵۲ نفر و در شرکت تعاونی گوساله‌پرواری مهماندار هفت نفر عضویت دارد.
مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملکان حمایت بیش از پیش بخش دولتی از شرکت‌های تعاونی این شهرستان را خواستار شد و بیان کرد: پرداخت تسهیلات کم‌بهره بانکی از مهمترین خواسته‌های اعضای تعاونی‌های این شهرستان به شمار می‌رود.
به گفته «معصومی» بیش از یکهزار نفر در ۳۸۵ شرکت تعاونی ملکان مشغول به کار هستند و در بخش‌های صنعت، کشاورزی، دامداری و خدماتی فعالیت دارند.
انتهای پیام/
دو شرکت تعاونی ملکان جزو ۱۰ تعاونی برتر آذربایجان‌شرقی شناخته شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار