خبر/

افزایش شدت بارندگی‌ها در مازندران و گلستان

1400/06/18 - 11:38 - کد خبر: 50531 نسخه چاپی

نصر: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز در بیشتر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار پیش‌بینی شده که در شمال کشور همراه با افزایش نسبی دماست.

به گزارش نصر، کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارندگی در استان‌های شمالی خبر داد و گفت: بارندگی شدید، امروز (پنج شنبه) شرق مازندران و گلستان را دربرمی‌گیرد.
«فریبا گودرزی» روز پنج شنبه در گفت‌و گویی درباره وضعیت جوی کشور، افزود: بارندگی‌های شدید و موقتی امروز هم در استانهای شمالی کشور ادامه دارد.
وی بیان داشت: بر این اساس از امروز تا روز جمعه در استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران، گلستان، زنجان، آذربایجان شرقی، قزوین، خراسان شمالی، هرمزگان و فارس بارش باران و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.
به گفته گودرزی امروز بارش‌ها در شرق مازندران و استان گلستان شدت خواهد داشت.
این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز جمعه بارش پراکنده در استان‌های گلستان، شمال و غرب خراسان شمالی رخ می‌دهد.
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی تا پایان هفته، پدیده غالب در نیمه شرقی کشور در خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، خیزش گردوخاک و وزش باد شدید است.
وی ادامه داد: طی دو روز آینده دریای‌خزر، مواج و متلاطم است. هم چنین امروز و جمعه تمامی قسمت‌های خلیج فارس همین شرایط را دارد.
رفیعی افزود: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز در بیشتر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار پیش‌بینی شده که در شمال کشور همراه با افزایش نسبی دماست.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز صاف است و در اواسط روز وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام/
افزایش شدت بارندگی‌ها در مازندران و گلستان خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار