هفته نهم لیگ برتر فوتبال؛

بلیط فروشی دیدار «تراکتور - استقلال» آغاز شد

1398/08/06 - 13:30 - کد خبر: 5046 نسخه چاپی

نصر: باشگاه تراکتور اعلام کرد که بلیط فروشی الکترونیکی دیدار دو تیم فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران آغاز شده است.

به گزارش نصر،  بلیط فروشی دیدار دو تیم تراکتور ‌ استقلال از امروز در سایت  t∗ck∝t.tr∉ct∞r-club.c∞∋
آغاز شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت فوق و پر کردن اطلاعات لازم و مشخص کردن جایگاه خود در ورزشگاه و سپس پرداخت هزینه از درگاه الکترونیکی بلیط این دیدار را تهیه نمایند.

البته اگر قبلا بلیط بازی‌های خانگی تراکتور را خریداری کرده‌ بودید، دیگر نیازی به ثبت نام جدید نبوده و شما باید از بخش پنل اعضاء با وارد کردن کد ملی و شماره موبایلی که پیش از این با آن شماره در سایت ثبت نام کرده‌اید، وارد پنل شخصی خود شده و بلیط خود را انتخاب و خرید نمایید.

خدمت هواداران محترم می‌رساند که تغییر رمز بر اساس ورود اطلاعات کد ملی، نام و نام خانوادگی به سیستم اضافه شد و در صورت همخوانی این سه اطلاعات با اطلاعات قبلی، رمز عبور به شماره موبایل اعلامی تغییر خواهد یافت.

ضرورت دارد تغییر بلیط بازی برای عودتی‌های دیدارهای گذشته هم چک شد و هواداران می‌توانند کد ملی لیست خرید قبلی را تغییر دهند و با تغییر کد ملی برای شخص دیگری هم بلیط تهیه کنند.

هواداران گرامی که در بازی‌های گذشته بلیط تکراری خریده‌اند از منوی پنل اعضا، گزینه خرید تکراری، اقدام به تبدیل و تغییر مشخصات بلیط رزرو شده نمایند.

همچنین خدمت هواداران محترم می‌رساند که جهت کمک به افرادی که به هر دلیل قادر به تهیه بلیط از سایت نشده اند، از این پس در کنار فروش بلیط اینترنتی به قیمت ۱۰ هزار تومان، کارت بلیط اینترنتی نیز به قیمت ۱۵ هزار تومان در محل استادیوم یادگار امام (ره) فروخته خواهد شد.

تراکتور روز جمعه ( ۱۰ آبان ماه) از ساعت ۱۸ میزبان تیم استقلال است.

انتهای پیام/

بلیط فروشی دیدار «تراکتور - استقلال» آغاز شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار