معاون وزیر ورزش و جوانان؛

وزارت ورزش و جوانان برای رفع مشکلات تراکتور اقدام می‌کند

1400/06/17 - 09:42 - کد خبر: 50441 نسخه چاپی

نصر: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: این وازرتخانه طبق قول وزیر برای رفع مشکلات باشگاه تراکتور تبریز وارد میدان شده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش نصر، جمشید تقی زاده روز سه شنبه با اشاره به نشست حمید سجادی با تعدادی از نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت:  موضوع اصلی این جلسه بررسی وضعیت تیم تراکتور بود و جوانب مختلف مشکلات این باشگاه بررسی شد و طی آن نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جهات مختلف برای حل مشکلات راه‌حل‌هایی را ارائه دادند.
وی افزود: وزیر ورزش و جوانان در این نشست با تاکید ویژه بر رفع مشکلات باشگاه مردمی تراکتور اعلام کرد که وزارت ورزش و جوانان نگاه عادلانه‌ای به باشگاه‌ های کشور دارد و برای حل مشکلات تراکتور اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
تقی زاده ادامه داد: در این نشست مقرر شد جلسه کارشناسی با حضور مسئولان ذیربط باشگاه و اعضای هیات مدیره تراکتور تبریز برگزار و بهترین راهکار برای جلوگیری از لطمه خوردن این باشگاه بزرگ و پرهوادار اتخاذ شود.
به گفته وی، سجادی در جلسه با نمایندگان تبریز حساسیت خود را برای حل مشکلات باشگاه تراکتور اعلام و گفت وزارت ورزش و جوانان مساعدت لازم برای برون رفت این مشکلات به صورت پایدار انجام خواهد داد.
در همین رابطه یکی از نمایندگان مردم تبریز ،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در این جلسه وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر این‌که عدالت باید در عرصه های مختلف ورزشی و برای همه تیم های کشور رعایت شود، از تسریع در برگزاری جلسات کارشناسان این وزارتخانه با هیات‌ مدیره باشگاه تراکتور جهت رفع مشکلات خبر داد.
روح‌الله متفکرآزاد اظهار داشت: تیم تراکتور برای مردم آذربایجانی‌ بسیار مهم بوده و از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است و بر همین اساس مردم نگران سرنوشت تیم محبوب‌شان هستند.
به گفته وی در نشست امروز نمایندگان با وزیر ورزش و جوانان بدهی های کلان باشگاه، انسداد پنجره نقل‌ و انتقالات، نبود عدالت در فوتبال و تصمیم مالک به واگذاری باشگاه بحث و بررسی شد.‌
متفکرآزاد اضافه کرد: در حال حاضر تلاش بر این است در آستانه‌ رقابت های حذفی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا که برای ورزش ایران مهم است، تیم تراکتور با مشکل مواجه نشود و با آرامش خاطر بیش‌تری به مصاف رقیب خود برود.
به گزارش ایرنا، در نشست امروز وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو علاوه بر روح الله متفکرآزد، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، مسعود پزشکیان و محمدحسین فرهنگی نیز حضور داشتند و هر یک به بیان نقطه نظرات خود پیرامون وضعیت باشگاه تراکتور و نحوه برون رفت از چالش های اخیر پرداختند.
انتهای پیام/
وزارت ورزش و جوانان برای رفع مشکلات تراکتور اقدام می‌کند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار