مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی؛

نصر مطالبه مردم از مسئولین را شجاعانه منتشر می کند

1398/08/06 - 13:19 - کد خبر: 5043 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به گسترش روزافزون علم در دنیا مردم احساس نیاز بیشتری برای مطالعه دارند چرا که فضای رسانه آن ها را بیش از پیش آگاه می کند و مردم در راستای تقویت مطالبات خود به سراغ علم و دانش می روند.

به گزارش نصر، "امیرحسین بهداد"، با حضور در غرفه آژانس خبری تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات، اظهار کرد: انتظار چنین استقبالی از نمایشگاه مطبوعات را نداشتم. این حماسه فرهنگی نشان می دهد که مردم به رویدادهایی که توسط رسانه ها منتشر می شود علاقه مند هستند.

وی افزود: آژانس خبری تحلیلی نصر درطول فعالیت خود وضعیت را آنگونه که هست به اطلاع مردم رسانده وعملکردی رضایت بخش داشته است.

بهداد گفت: انتظار می رود این رسانه در گزارش های خود نقدهایی را نیز از سوی مردم جمع آوری کرده و شجاعانه آن را منتشر کند که در این راستا ما انتقادات را بررسی و با صراحت نظرمان را اعلام می کنیم.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به گسترش روزافزون علم در دنیا مردم احساس نیاز بیشتری برای مطالعه دارند چرا که فضای رسانه آن ها را بیش از پیش آگاه می کند و مردم در راستای تقویت مطالبات خود به سراغ علم و دانش می روند.

وی در پایان برپایی نمایشگاه کتاب و رسانه ها را گامی موثر برای معرفی و شناسایی شهر تبریز یاد کرد که درگذشته مفتخر به داشتن مجموعه هایی نظیر ربع رشیدی در جهان بوده است.

انتهای پیام/

نصر مطالبه مردم از مسئولین را شجاعانه منتشر می کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار