همزمان با هفته تعاون صورت گرفت؛

تجلیل از تعاونگران برتر آذربایجان شرقی

1400/06/16 - 18:53 - کد خبر: 50421 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت هفته تعاون، در مراسمی از تعاونی های برتر آذربایجان شرقی تجلیل شد.

به گزارش نصر، در این مراسم از یک تعاونی برتر ملی ، 9 تعاونی برتر استانی و 7 تعاونی شایسته تقدیر با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره قدردانی شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به فعالیت 4700 تعاونی در استان، گفت: تنها یکصد تعاونی در جشنواره تعاونی‌های برتر استان شرکت کرده‌اند که کافی نیست و باید تلاش کنیم تا همه تعاونی‌ها در این جشنواره مشارکت داشته باشند.
 
علی جهانگیری افزود: این جشنواره بستر مناسبی برای رسیدن به یک شناخت کلی از وضعیت بخش تعاونی و آسیب‌شناسی این بخش است و ضمن آن می‌توان از تجربیات موفق تعاونی‌ها نیز استفاده کرد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شاخص‌های حوزه تعاون استان در یک سال گذشته رشد خوبی داشته و عملکرد تعاونی‌ها می‌تواند نقش مهمی در توسعه و رونق این بخش باشد.
 
وی با اشاره به نقش تعاونی‌ها در توزیع ثروت و درآمد گفت: دخالت افراد حقیقی و توزیع متناسب درآمد یکی از راهکارهای رشد اقتصادی است و بر این اساس باید نقش بخش تعاون در اقتصاد کشور افزایش یابد.
 
وی خاطرنشان کرد: بخش تعاون به عنوان یکی از بخش‌های اصلی اقتصاد کشور در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده، اما هنوز به جایگاه شایسته خود نرسیده است.
 
این گزارش حاکی است،  ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه هفته تعاون نامگذاری شده است.
انتهای پیام/
تجلیل از تعاونگران برتر آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار