خبر/

برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

1400/06/16 - 13:57 - کد خبر: 50396 نسخه چاپی

نصر: بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان‌شرقی پیش از ظهر امروز با معرفی 15 دستگاه برتر و تقدیر از این دستگاه‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش نصر، برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان که عملکرد آنها در سال ۱۳۹۹ در چهار محور «خدمات برتر»، «گروه‌بندی اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور»، «شاخص‌های عمومی» و «شاخص های عمومی و اختصاصی» مورد ارزیابی قرار گرفته بود معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش در حوزه خدمات برتر «دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تبریز»، ادارات کل «ثبت اسناد و املاک»، «جهاد کشاورزی» و «فرودگاه‎های استان» و شرکت «توزیع نیروی برق» مورد تقدیر قرار گرفتند.
ادارات کل «آموزش و پرورش»، «امور عشایر»، «راهداری و حمل و نقل جاده ای»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و اداره کل «امور اقتصادی و دارایی» به عنوان دستگاه‌هاي اجرايي برتر بر اساس گروه‌بندی اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور معرفی شدند.
در بعد شاخص‌های عمومی، ادارات کل «امور مالیاتی» و «بهزیستی» استان عناوين برتر را به خود اختصاص دادند.
شرکت های «آب منطقه‌ای» و «آب و فاضلاب شهری» و اداره کل «دامپزشکی» استان نیز موفق شدند در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی(کل) به عنوان دستگاه‌هاي اجرايي برتر شناخته شوند.
انتهای پیام/
برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان‌شرقی معرفی شدند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار