رییس شبکه بهداشت و درمان عجب‌شیر؛

عجب‌شیر در وضعیت وخیم کرونا قرار گرفت

1400/06/16 - 10:56 - کد خبر: 50375 نسخه چاپی

نصر: رییس شبکه بهداشت و درمان عجب‌شیر گفت: عجب‌شیر با توجه به تعداد بالای فوتی‌ها و بستری های کرونا، در وضعیت وخیم قرار گرفت و به طور قطعی روزهای سخت‌تری در پیش خواهد بود.

به گزارش نصر، پرویز بابائی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: شرایط کنونی در خصوص همه‌گیری کرونا و ابتلا به کووید ۱۹ در حالی بسیار نگران‌کننده است که کادر درمان هم در وضعیت سخت و نفس‌گیر قرار دارند و نگرانی‌ در خصوص سلامت و توان آنان هم شدت گرفته است.
وی از مردم شهرستان خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کرده و از انجام سفرهای غیرضروری و حضور در تجمع‌ها به شدت خودداری کنند.
«بابائی» با اعلام اینکه تخت‌های بیمارستانی شهرستان کاملا پر شده است و حتی برای بستری یک مریض کرونایی هم تخت خالی وجود ندارد، افزود: از تمام ظرفیت بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی استفاده شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان عجب‌شیر: تخت‌های بیمارستانی شهرستان کاملا پر شده است و حتی برای بستری یک مریض کرونایی هم تخت خالی وجود ندارد،
وی تعداد بیماران بستری شهرستان را ۴۰ نفر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر هیچ تخت خالی برای بستری بیمار جدید کرونایی در شهرستان وجود ندارد.
مدیر شبکه بهداشت عجب‌شیر تعداد کل مبتلایان قطعی شهرستان را چهار هزار و ۵۴۶ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: متاسفانه تاکنون ۱۹۱ نفر در این شهرستان جان خود را بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده‌اند.
وی با بیان اینکه در هفته گذشته تعداد فوتی‌ها ۱۰ نفر و تعداد مبتلایان جدید شناسایی شده ۲۱۶ نفر بود، تاکید کرد: وضعیت شهرستان قرمز، پرخطر و وخیم است.
به گزارش ایرنا بیمارستان جدید این شهرستان که طی ماه‌های اخیر به بهره‌برداری رسید، نقش موثری در افزایش ظرفیت پذیرش بیماران داشته تا جایی که ظرفیت ۱۳ تخت بخش کرونای این شهرستان اکنون به ۲۸ تخت افزایش یافته اما همچنان برای مراجعه‌کنندگان مبتلا به کووید ۱۹ شهرستان در شرایط فعلی کفاف نمی‌کند. 
انتهای پیام/
 
عجب‌شیر در وضعیت وخیم کرونا قرار گرفت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار