نماینده مجلس:

اختلاف افکنی بین شیعه و سنی خط قرمز جمهوری اسلامی است

1400/06/16 - 10:46 - کد خبر: 50368 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف افکنی بین شیعه و اهل تسنن جزو خطوط قرمز مسلم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش نصر، سیدعلی موسوی در جمع کارکنان سپاه ناحیه ملکان افزود: دشمنان و معاندان نظام اسلامی همواره تلاش دارند با اختلاف افکنی بین شیعه وسنی و به بهانه مقابله با تروریسم به اهداف پلید خود که حضور در منطقه و بهره برداری از منابع عظیم انرژی کشورهای مختلف منطقه است، دست یابند.
وی با بیان اینکه تلاش دشمنان جمهوری اسلامی طی سال های اخیر بر ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی استوار شده است، دلیل اصلی این سناریو را نفوذ و حضور در منطقه دانست.
موسوی یادآور شد: مقاومت اسلامی تنها جریانی است که جمهوری اسلامی از آن حمایت می کند و این تبلیغات مسموم در حقیقت حیله دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در منطقه است و هیچ هدفی را جز این دنبال نمی کند.
وی ادامه داد: غافل از اینکه هر گونه اختلاف بین شیعه و سنی خط قرمز جمهوری اسلامی بوده و ایجاد ثبات و آرامش در منطقه و خارج شدن کلیه نیروی های بیگانه از کشورهای منطقه  و سپردن سرنوشت کشورها به دست ملت ها از آرمان های  مهم و اصلی انقلاب اسلامی است.   
انتهای پیام/
اختلاف افکنی بین شیعه و سنی خط قرمز جمهوری اسلامی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار