اختصاصی نصر/

تراژدی یک قتل هولناک در تبریز / پسری مادرش را کشت

1400/06/15 - 16:17 - کد خبر: 50340 نسخه چاپی

نصر: پرونده ای که روز شنبه (۱۳ شهریور) روی میز، قاضی ویژه قتل شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز، قرار می گیرد، حکایت از قتل مادر توسط پسر معتادش دارد.

به گزارش نصر، در پی فوت این مادر، پرونده وی جهت رسیدگی و بررسی به شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارسال می شود. "یوسف ضیامهر"، قاضی ویژه قتل شعبه مذکور، نیز دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی جهت مشخص شدن علت فوت و همچنین دستور بررسی علت و انگیزه دقیق مساله را به ماموران آگاهی صادر می کند.

شرح ماجرا...
بامداد شنبه (۱۳ شهریور امسال ) بود که اهالی و ساکنان یکی از روستاهای اطراف باسمنج تبریز متوجه سر و صداهای دلخراشی از منزلی می شوند که پدر و پسر آن خانواده اعتیاد به مواد مخدر داشتند.
چون در این میان صدای جیغ زنی به همراه داد و فریادهای مردی جوان به گوش می رسید، زنان همسایه، خود را به منزل آن ها رسانده و با جسم بی هوش مادری مواجه شدند که با پسر معتاد خود درگیر شده بود.
بنابراین سریع با پلیس و اورژانس تماس می گیرند تا شاید آنان بتوانند به یاری این مادر بشتابند. پلیس و اورژانس سریع می رسند و جسم بی هوش زن را به بیمارستان منتقل می کنند، اما قبل از آن که به بیمارستان برسد، جان به جان آفرین تسلیم می کند.
این گزارش می افزاید، بررسی علت دقیق فوت در برنامه کاری شعبه 6 دادسرای عموم و انقلاب تبریز قرار دارد و بعد از حصول نتیجه، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/
تراژدی یک قتل هولناک در تبریز / پسری مادرش را کشت فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار