معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز تدریجی آموزش‌های حضوری در مدارس از آبان ماه

1400/06/15 - 15:12 - کد خبر: 50339 نسخه چاپی

نصر: کمرئی از برنامه تدریجی وزارتخانه برای ارائه آموزش‌ها از آبان خبر داد و گفت: فعالیت‌های آموزشی قطعاً از ابتدای مهرماه و آموزش‌های حضوری نیز به تدریج از آبان‌ماه در مدارس کشور شروع خواهد شد.

به گزارش نصر، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در برنامه «صبح و گفتگو» از برنامه تدریجی وزارتخانه برای ارائه آموزش‌ها از آبان ماه خبر داد و گفت: فعالیت‌های آموزشی قطعاً از ابتدای مهرماه آغاز می‌شود و آموزش‌های حضوری نیز به تدریج از آبان ماه در مدارس کشور شروع خواهد شد.
وی با بیان اینکه ما در این ۱۸ ماهی که از شرایط کرونایی و آموزش‌های غیرحضوری گذشته به اندازه کافی انباشت اطلاعات و دانش و تجربیات بین المللی در این زمینه به دست آوردیم افزود: بازگشایی مدارس از آبان ماه به صورت حضوری مصوبه و تصمیم ستاد است.
کمرئی با بیان اینکه در مدارس کمتر برخوردار و مناطق محروم کشورمان، امکان فاصله گذاری اجتماعی بیشتر است گفت: در این نوع مدارس با رعایت پروتکل‌ها، می‌توان آموزش‌ها را به صورت حضوری ارائه کرد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به دو مولفه اصلی برای برگزاری آموزش‌های حضوری گفت: مبنای ما برای آموزش حضوری این است که تعداد دانش آموزان در هر کلاس درس ۱۵ نفر باشد و مولفه دوم هم تراکم جمعیت در کل مدرسه است.
انتهای پیام/
آغاز تدریجی آموزش‌های حضوری در مدارس از آبان ماه خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار