مدیر سازمان حج و زیارت خراسان‌جنوبی:

پیش ثبت نام زیارت اربعین تا ۱۷شهریور ماه ادامه دارد

1400/06/15 - 09:59 - کد خبر: 50307 نسخه چاپی

نصر: مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: پیش ثبت نام اربعین که از امروز پانزدهم شهریور آغاز شده تا پایان روز هفدهم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش نصر، ابوالفضل نوفرستی اظهار کرد: پیش ثبت‌نام زیارت اربعین مانند تمام کشور در خراسان جنوبی که از امروز پانزدهم شهریورماه ساعت ۹ صبح آغاز شده است تا روز چهارشنبه هفدهم شهریور از طریق سامانه سماح ادامه خواهد داشت.
مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی با اشاره به شرایط اعزام زائران بیان‌کرد: افراد علاقمند برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حتماً باید دو دوز واکسن کرونا را زده و بیماری زمینه‌ای نیز نداشته باشند.

ضرورت ارائه تست pcr منفی
نوفرستی گفت: همچنین افرادی که بخواهند برای زیارت اعزام شوند باید حداکثر ۷۲ ساعت قبل از اعزام تست pcr منفی را نیز ارائه دهند چرا که در هنگام خروج این تست منفی را از آنان خواهند خواست.
وی در زمینه میزان سهمیه برای اعزام به زیارت در ایام اربعین و یا الزام به اعزام هوایی زائران بیان‌کرد: در مورد میزان سهمیه و یا شیوه اعزام همه چیز تابع ضوابط دو کشور است و هنوز چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.
مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: ما در حال حاضر در مرحله پیش ثبت نام هستیم و بعد از اعلام رسمی میزان سهمیه در زمینه تعداد زائران اعزامی تصمیم خواهیم گرفت و شاید هم کار به مرحله قرعه کشی برسد.
نوفرستی یادآور شد: در مورد حذف ویزا در سفر اربعین نیز هنوز چیزی قطعی نشده است.
انتهای پیام/
پیش ثبت نام زیارت اربعین تا ۱۷شهریور ماه ادامه دارد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار