در صحن شورا؛

بابایی از دلایل انصراف از استعفایش گفت

1400/06/14 - 09:32 - کد خبر: 50240 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: اینکه استعفا دادم بخاطر نشان دادن مظلومیت بخشی از جامعه ایرانی بود، یک سوم شهروندان در مناطق مسئله دار زندگی می‌کنند.

به گزارش نصر، "فریدون بابائی اقدم" گفت: از محبت های حاج آقا ال هاشم ممنونم و تک به تک نفراتی که طی روز های گذشته تماس گرفته اند.
وی در رابطه با استعفا نامه خود گفت: اینکه استعفا را تقدیم ریاست شورا کردم دلیل داشتم، شورای شهر اگر به مفهوم واقعی کلمه عمل کند توان و اختیار زیادی می تواند داشته باشد.
وی ادامه داد: مسائل زیادی در تذکر های هفتگی بحث شده است اما نهایتا مورد حذف یا اجرا نشده است بدون اینکه علامت سوالی برای مجموعه شهرداری باشد.
بابایی گفت: کاندیدا های شهرداری هر کدام که آمدند برای حاشیه نشینی فصلی باز کردند اما آنچه مردم می‌بینند عمل است نه گفتار.
وی اظهار داشت: اینکه استعفا دادم بخاطر نشان دادن مظلومیت بخشی از جامعه ایرانی بود، یک سوم شهروندان در مناطق مسئله دار زندگی می‌کنند، نگرانی من بعنوان عضو شورا این است که همچنان وضعیت حاشیه نشینی اصلاح نشده است، انتظارم این بود که در این دولت این اتفاق بیفتد و بجای اینکه حاشیه نشینی تقویت می شد شهر های جدید سهند و شهریار رشد می‌کنند و باز حاشيه نشینی می ماند.
وی تاکید کرد: وضعیت شهر وخیم است، یک اسکان موقت را تدارک ندیده ایم در این شهر، وقتی باران می‌بارد خیلی از خانه های ما پر از آب است.
وی افزود: به روزمرگی دچار شده ایم، بر اساس منابع در بستر قانونی عمل کنیم و ستادی اگر تشکیل می‌دهیم به مجموعه دولت ارتباط دهیم و این حرف را به دولت برسانیم، بخش قابل توجهی را به حاشیه نشینی اختصاص دهیم اینکه در شهریار و سهند مسکن می‌سازیم مشکل حاشیه نشینی را حل نمی‌کند.
در پایان جلسه بابائی استعفا را پس گرفته و انصراف خود را اعلام کرد.
انتهای پیام/
بابایی از دلایل انصراف از استعفایش گفت محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار