خبر/

نزاع ۲ شهروند میانه ای منجر به قتل شد

1400/06/13 - 17:09 - کد خبر: 50211 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی میانه از وقوع نزاع بین ۲ شهروند این شهرستان بر اثر عصبانیت لحظه ای خبر داد و اعلام کرد: متاسفانه در این درگیری یک مرد ۴۴ ساله بر اثر اصابت جسم سخت به سر به قتل رسید.

به گزارش نصر، سرهنگ محمدتقی سلطانی روز شنبه به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس بخش ترکمانچای شهرستان در کمتر از ۲ ساعت قاتل ۲۵ ساله که با هل دادن مقتول منجر به اصابت سر وی با جسم سخت و در نهایت قتل وی شده بود را شناسایی و ضمن دستگیری به مراجع قضایی تحویل دادند.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست در برخوردهای روزانه ضمن حفظ آرامش از وقوع درگیری ناشی از عصبانیت لحظه ای خودداری کنند تا شاهد چنین وقایع دردناکی نباشیم و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف چهار تن نهاده دامی قاچاق در "میانه" به ارزش چهار میلیارد ریال
فرمانده انتظامی میانه همچنین از کشف چهار تن نهاده دامی و خوراک دام و طیور قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سلطانی گفت: با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در جریان کنترل راههای ارتباطی، ماموران ایستگاه بازرسی شهید فرجی این شهرستان به یک دستگاه کامیون خاور، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 وی افزود: در بازرسی از این کامیون، چهار تن نهاده دامی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میانه ارزش تقریبی نهاده‌های کشف شده را  چهار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این عملیات یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع مربوطه تحویل داده شد.

توقیف ۴۳ دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه خودرو در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
فرمانده انتظامی میانه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مقابله با ماشین و موتورسیکلت های مخل امنیت، پلاک مخدوش و فاقد پلاک خبر داد  و گفت: در جریان این طرح ۴۳ دستگاه موتور سیکلت و ۹ دستگاه خودرو توقیف شده و خاطیان به مراجع مربوطه معرفی شدند.
سرهنگ سلطانی خاطرنشان کرد: مقابله با موتورسیکلت و ماشین سواران مخل امنیت و بر هم زنندگان نظم اجتماعی در روزهای اخیر مورد مطالبه شهروندان بوده است و پلیس در راستای رفع نگرانی های شهروندان با مخلان امنیت برخورد می کند.
 این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت بخصوص موتورسیکلت سواران خاطی، برخورد قاطع پلیس را به شهروندان با اینگونه خاطیان نوید داد و افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.
انتهای پیام/
نزاع ۲ شهروند میانه ای منجر به قتل شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار