معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه؛

عملیات بهسازی و آسفالت محور میانه-خلخال به زودی آغاز می‌شود

1400/06/13 - 17:04 - کد خبر: 50210 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه اعلام کرد: عملیات بهسازی و آسفالت محور یونیک - گنجگاه(میانه-خلخال) به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش نصر، محمدرضا مشایخی روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام یافته و تخصیص و ابلاغ اعتبارات ۱۴۰۰ از محل اعتبارات عمرانی بخش راه که نیاز به رسیدگی راه های بین شهرستانی از اولویت خاص برخوردار بود مسیر ۱۷ کیلومتری محور فوق در برنامه گذاشته شد، که بهسازی و آسفالت چهار کیلومتر آن با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از چند روز آینده شروع خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد با بهسازی و آسفالت این مسیر علاوه بر استفاده چندین روستای بخش کندوان تردد بین دو شهرستان میانه و خلخال تسهیل می شود.
فرماندار ویژه شهرستان میانه خاطرنشان کرد: محورهای بین شهرستانی از جمله محور میانه – فیروز آباد، محور میانه – خلخال(یونیک-گنجگاه) و میانه – نیر برای شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است که طبق برنامه ریزی های انجام یافته به ترتیب برای ارتقاء، بهسازی و آسفالت ۲ محور اول ۶۵ میلیارد و ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شد تا امسال اجرا شود و برای محور سوم نیز در حال برنامه ریزی برای جذب اعتبار می باشیم.
انتهای پیام/
عملیات بهسازی و آسفالت محور میانه-خلخال به زودی آغاز می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار