رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی در گفتگو با «نصر» عنوان کرد/

پورآقابالایی، کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی: برای برقراری نشاط اجتماعی و اقتصادی باید ایثار کرد

1397/12/20 - 18:10 - کد خبر: 502 نسخه چاپی

نصر: کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در گروه کشاورزی گفت: ما باید ایثار کنیم تا شادابی را در جامعه فراهم کنیم و باید بدانیم فعلا در وضعیت بحرانی قرار داریم و دنیا علیه ما کار می کند و باید به فکر مردم باشیم.

به گزارش نصر ، علیرضا پورآقابالایی کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  در گروه کشاورزی در خصوص عملکرد هیئت نمایندگان اتاق تبریز گفت: هیئت نمایندگان فعلی اتاق تبریز که در مجموع 15 نفر می باشند نقش موثرشان در تعیین هیئت رئیسه اتاق است و ما باید به اتاق به چشم 15 نفر ببینیم و نه به چشم تک فردی چرا که فرد در تصمیم گیری تاثیری ندارد.

وی ادامه داد: در این دوره هیئت نمایندگان اتاق تبریز متاسفانه به صورت ناخواسته دو جناحی شد و به نظرم تضاد در هیئت نمایندگان اتاق ایجاد شد.

پورآقابالایی اذعان داشت: با توجه به بحران های ایجاد شده زنگ خطری بود که شش نفر از هیئت نمایندگان خارج شدند و شش نفر دیگر جایگزین شدند و شاید این بحران ایجاد شده باعث فردی نگری برخی اعضا بود. باید بدانیم اتاق جای فردنگری نیست و تصمیم گیری فردی جایی در اتاق بازرگانی ندارد، در اتاق بازرگانی گروهی فکر کردن و تصمیم گیری گروهی را باید داشته باشیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گفت: در استان باید تعصب ها را کنار بگذاریم و برای توسعه آذربایجان تلاش کنیم و باید نقدپذیر باشیم و تحمل شنیدن را داشته باشیم و هم دیگر را تخریب نکنیم.

وی ادامه داد: مانند یک تیم فوتبال همه با هم یک دل و هماهنگ باشیم، همانطوری که اشتباه یک فرد در زمین بازی به ضرر کل تیم تمام می شود در اتاق بازرگانی هم شاید یک اشتباه فردی منجر به فاجعه ای برای همه اعضای اتاق تمام شود.

پورآقابالایی گفت: ما باید ایثار کنیم تا شادابی را در جامعه فراهم کنیم و باید بدانیم فعلا در وضعیت بحرانی قرار داریم و دنیا برعلیه ما کار می کند و باید به فکر مردم باشیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گفت: به انتخابات اتاق بازرگانی رقابتی نگاه نمی کنم ولی به عنوان عضو کوچکی از این جامعه هستم که تجربه ای در این صنعت دارم و این از نظر علمی نیست بلکه تجربی است و در سال های گذشته در بخش اقتصادی و صنعت با استخوان حس کرده ام که مشکلات در کجاها هستند.

وی ادامه داد: با استفاده از کارشناسان ماهر توانسته ایم مشکلات بزرگ کشاورزی را پیدا و مطرح کنیم، چه در بحث دریاچه ارومیه، تولید داخل و چه در بحث صادرات هماهنگ شده ایم و طی سال های گذشته بیشتر از چهل جلسه کمسیون گذاشته ایم تا مشکلات مهم را مطرح کنیم و مشکلات بزرگ را پیدا کنیم تا موثر باشیم.

آقابالایی اذعان داشت: چهار کشور بزرگ در همسایگی ما وجود دارد که پتانسیل بالایی برای صادرات وجود دارد، برای مثال روسیه بازار تمام نشدنی برای ما محسوب می شود که باید از آن به خوبی استفاده کنیم اما از این دریای بی کران فقط یک درصد استفاده کرده ایم.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گفت: برای موانع مختلف که بر سر راه کشاورزی استان قرار دارد بعد از چهل جلسه جمع بندی کرده ایم و با جلسات مختلف که با جهاد کشاورزی و نهاد های مختلف و مربوطه داشته ایم مطرح کرده ایم اما مقابل این سازمان ها نیاستاده ایم بلکه با همفکری و فراهم کردن بسترهای مناسب سعی در رفع مشکلات داشته ایم.

انتهای پیام/

پورآقابالایی، کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی: برای برقراری نشاط اجتماعی و اقتصادی باید ایثار کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار