معاون گردشگری میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی؛

واحدهای پذیرایی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

1400/06/13 - 11:20 - کد خبر: 50174 نسخه چاپی

نصر: معاون گردشگری مدیرعامل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی به واحدهای پذیرایی و اقامتی که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجهی نشان می دهند، هشدار داد و گفت: این واحدها ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلم شده از سوی ستاد مقابله با کرونا هستند.

به گزارش نصر، علیرضا بایرام زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: با توجه به اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی در تمامی اماکن بسته و محیط های آزاد لازم و ضروری است و بر همین مبنا گروه‌های نظارتی ستاد مقابله با کرونا درمیراث فرهنگی آذربایجان شرقی به صورت مستمر بر فعالیت مجموعه‌های تحت نظارت این اداره‌کل نظارت دارند.
وی از انجام بازدیدهای روزانه و مرتب از واحدهای پذیرایی و اقامتی آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: بازدیدها به‌ صورت روزانه توسط اکیپ‌های نظارتی و انجمن‌های حرفه‌ای انجام می‌ شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آیین‌نامه‌ای، تذکرات کتبی صادر و با واحدهای متحلف موردنظر برخورد خواهد شد.
بایرام زاده ادامه داد: طی هفته های اخیر و به دنبال بازدیدهای یاد شده،  اخطار کتبی به واحدهای اقامتی و پذیرایی در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شده است.
وی گفت: به دنبال بازدیدهای اخیر اکیپ‌های نظارتی از چندین واحد اقامتی،  برای هتل‌آپارتمان‌های ارس و زیبا به دلیل عملکرد ضعیف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکرات کتبی صادر شده است که در صورت تداوم این بی توجهی نسبت به پلمپ واحدها وارد عمل می شویم.
بایرام زاده با تاکید بر اینکه رعایت ضوابط بهداشتی به‌ صورت جدی مورد تاکید اکیپ‌های نظارتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی است، یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخوردهای لازم با واحدهای متخلف انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
واحدهای پذیرایی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار