فریدون بابایی اقدم؛

نمایشگاه مطبوعات، بهانه ای برای ایجاد فضای ارتباطی با سوژه های خاص است

1398/08/06 - 11:28 - کد خبر: 5016 نسخه چاپی

نصر: شاید یک نماینده شورا نتواند آنچه که در ذهن دارد را عملی کند اما می تواند به کمک خبرنگاران با مطرح کردن یک طرحی آن را به مرحله اجرا برساند.

به گزارش نصر، "فریدون بابایی اقدم" با حضور در غرفه آژانس خبری تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات، اظهار کرد: آژانس خبری نصر مجموعه ایست که حس یک مجموعه خبری را آنگونه که باید می رساند و مهم ترازهمه به مخاطبان خود ارزش قائل است و به مطالبات آن ها احترام می گذارد.

وی افزود: نصر توانسته به عنوان یک رسانه مستقل در طی کوتاه مدت، بین مخاطبان خود جلب اعتماد کند و به یک پایگاه مرجع اطلاع رسانی تبدیل شود که این اتفاق سرمایه بزرگی برای یک رسانه است.

بابایی اذعان کرد: حسن برگزاری نمایشگاه ها ارائه عملکرد رسانه ها و برقراری ارتباط با برخی مجموعه ها و مردم و مسئولین با یکدیگر است. امیدوارم که برگزای این نمایشگاه در سنوات آتی با کیفیت هرچه بیشتر تداوم داشته باشد.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه نمایشگاه مطبوعات، بهانه ای برای ایجاد فضای ارتباطی با سوژه های خاص است، تصریح کرد: از دیگر جنبه های مثبت نمایشگاه مطبوعات، ارتباط خبرنگاران با سوژه های خاص است؛ چرا که درغیر اینصورت تمامی اخبار و ارتباطات را فقط باید در جلسات و بین مسئولان خلاصه کرد.

بابایی ابراز کرد: شاید یک نماینده شورا نتواند آنچه که در ذهن دارد را عملی کند اما می تواند به کمک خبرنگاران با مطرح کردن یک طرحی آن را به مرحله اجرا برساند.

وی در پایان تاکید کرد: ضعف ارتباطات ملی بین مدیریت شهر تبریز یک دغدغه بزرگ است. به نظر می رسد برخی از جایگاه های مهم تصمیم گیری و امکانات وزارتخانه ها در اختیار برخی شهرهایی است که سوگیری خاصی دارند. رسانه ها نقش مهمی در جهت رفع چنین مشکلات و مطالبات مردم دارند.

انتهای پیام/

نمایشگاه مطبوعات، بهانه ای برای ایجاد فضای ارتباطی با سوژه های خاص است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار