عضو هیات رئیسه مجلس خبر داد:

کمبود تجهیزات درمانی و پزشک متخصص در بیمارستان تازه تاسیس آذرشهر

1400/06/12 - 16:23 - کد خبر: 50133 نسخه چاپی

نصر: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از کمبود تجهیزات درمانی و پزشک متخصص در بیمارستان تازه تاسیس آذرشهر خبر داد و گفت: این مشکلات را از طریق وزارت بهداشت پیگیری می‌کنم.

به گزارش نصر، روح الله متفکر آزاد ظهر جمعه در بازدید از بیمارستان آذرشهر ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهادی کادر درمان در سنگر مبارزه با کرونا و استماع مشکلات بهداشتی درمانی و گلایه‌های شهروندان در مورد کمبود امکانات و تجهیزات درمانی پزشکی خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم بخاطر کمبود تجهیزات درمانی پزشکی و برخی مسائل در بیمارستان آذرشهر آن‌هم در شرایط حساس کرونایی، موجب بروز مشکل، نارضایتی مردم و کادر درمان و به خطر افتادن جان مردم شود.
متفکر آزاد افزود: کمبود تجهیزات درمانی و همچنین پزشک متخصص در بیمارستان آذرشهر را از طریق وزارتخانه پیگیری خواهم کرد.
حجت الاسلام رشتبری امام جمعه آذرشهر نیز در این بازدید با اشاره به نارضایتی مردم در بیمارستان آذرشهر از بی تدبیری شبکه بهداشت و درمان انتقاد کرد و گفت: شبکه بهداشت و درمان بدون افزایش چارت درمانی و تجهیزات بیمارستان جدید، صرفاً تجهیزات بیمارستان قدیم را به ساختمان بیمارستان جدید انتقال داده‌اند و بخاطر کمبود امکانات درمانی و پزشکی در این بیمارستان موجب نارضایتی مردم شده که لازم است مسئولان استانی و کشوری در این خصوص توجه ویژه ای داشته باشند.
در این بازدید رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان آذرشهر کمبود تجهیزات و امکانات پزشکی در این مرکز درمانی از عمده مشکلات مهم بیمارستان عنوان کردند.
در این بازدید جمعی از مردم و همچنین کادر درمان از برخی نارسایی‌ها، کمبود پزشک متخصص در اورژانس و یا سایر بخش‌ها و همچنین مشکلات ناشی از سو مدیریت در این بیمارستان به شدت ابراز گله مندی کردند.
انتهای پیام/
کمبود تجهیزات درمانی و پزشک متخصص در بیمارستان تازه تاسیس آذرشهر خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار