مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در صف بهره‌برداری

1398/08/06 - 10:33 - کد خبر: 5008 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در صورت تامین اعتبار، دهه مبارک فجر امسال، افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی خلیلی امروز در گفت و گویی افزود: در زمان حاضر این ورزشگاه که اولویت دارترین پروژه ورزشی استان محسوب می شود از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی برخوردار است.

وی اظهار داشت: اگر اعتبار مورد نیاز به موقع اختصاص یابد در این صورت انتظارات چندین ساله مردم زنجان به ویژه ورزش‌دوستان برای افتتاح و بهره‌برداری این ورزشگاه نیمه‌تمام که جزو طرح‌های مهر ماندگار است به سر خواهد آمد.

عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان از سال ۸۴ آغاز شده اما تاکنون به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی به مرحله بهره برداری نرسیده است.

معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز ۱۹ مرداد ماه امسال، گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در دست احداث این استان با فضای روباز ۲۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع و فضای سرپوشیده پنج هزار و ۲۴ مترمربع، برای رسیدن به مرحله افتتاح و بهره‌برداری نیازمند تامین اعتبار کافی و به موقع است.

حمید حسنی با بیان اینکه تاکنون قریب ۳۰۰ میلیارد ریال برای این طرح عمرانی ورزشی هزینه شده و بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا عملیات اجرایی ورزشگاه به پایان برسد، افزود: امسال ۴۰ میلیارد ریال برای ادامه عملیات اجرایی این طرح ورزشی اختصاص یافته است و در صورت تامین ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر، می‌توان فاز اصلی را به مرحله افتتاح و بهره‌برداری، رساند.

وی با بیان اینکه متولی ساخت این ورزشگاه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور است و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز به عنوان دستگاه بهره‌بردار است، تصریح کرد: در زمان حاضر این پروژه ورزشی که دارای بخش‌های مختلفی اعم از سکوی تماشاگر، اسکوربوت، زمین چمن مصنوعی، دکل روشنایی، اماکن اداری و خدماتی، پیست دو و میدانی و پارکینگ می‌باشد از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد برخوردار است.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان که قرار بود در مدت چهار سال به پایان برسد به علت عدم تخصیص اعتبار کافی، هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است و مردم زنجان به ویژه ورزش دوستان سال‌هاست در انتظار افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

انتهای پیام/

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در صف بهره‌برداری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار