رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی؛

بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی دوباره رکورد زد

1400/06/11 - 11:18 - کد خبر: 50078 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در ادامه روند افزایشی به ۲ هزار و ۱۴۵ نفر رسید که بیشترین میزان از ابتدای شیوع کرونا در استان است.

به گزارش نصر، جواد آقازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این تعداد حدود ۵۰ نفر بیشتر از ابتدای هفته جاری است که وضعیت بسیار نامناسب استان را نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه همچنان در اوج ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در استان قرار داریم، اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۴۷۱ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۴۵۵ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از بستری بودن ۳۰۵ نفر از بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۸۴ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.
آقازاده با اشاره به فوت ۳۵ نفر از جمله ۲۰ نفر در ارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به پنج هزار و ۵۹۰ نفر رسیده است.
به گزارش ایرنا، تاکنون ۲۳۸ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که ۴.۷ درصد مبتلایان کشور است.
همچنین تعداد فوتی های استان ۵.۲ درصد فوتی های ناشی از کرونا در کشور به شمار می رود.
انتهای پیام/
بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی دوباره رکورد زد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار