تمجید کریستیانو رونالدو از علی دایی پس از رکوردشکنی:

«شهریار» فراتر از یک استاندارد بود/به او تبریک می گویم

1400/06/11 - 10:37 - کد خبر: 50067 نسخه چاپی

نصر: ستاره فوتبال جهان پس از پشت سر گذاشتن رکورد علی دایی به تعریف از بازیکن و سرمربی پیشین تیم ملی ایران پرداخت و لقب شهریار او را تکرار کرد.

به گزارش نصر، کریستیانو رونالدو در شب درخشش انفرادی خود با پیراهن پرتغال مقابل تیم ملی ایرلند توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.
فوق ستاره فوتبال دنیا که به تازگی پیراهن یوونتوس را در فوتبال باشگاهی با منچستریونایتد عوض کرده است در دقایق پایانی بازی با ایرلندی‌ها دو گل به ثمر رساند تا نتیجه این دیدار دو بر یک به سود پرتغال شود.
او که در نیمه اول یک پنالتی از دست داد از دقیقه ۹۰ ماشین گلزنی خودش را روشن کرد تا اینگونه اسم خود را دوباره بر سر زبان‌ها بیندازد. رونالدو با دوگلی که به ثمر رساند از اسم علی دایی نیز عبور کرد تا به تنهایی لقب آقای گل جهان را در فوتبال ملی از آن خود کند.
او پس از کسب این رکورد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن تشکر از همبازیانش در تیم ملی پرتغال به تمجید از علی دایی پرداخت و گفت: «عملکرد علی دایی فراتر از حد استاندارد بوده است. من گاهی فکر می‌کردم که هیچ گاه به رکوردش نمی‌رسم و خیلی خوشحال هستم که توانستم این رکورد را بزنم و به "شهریار" بابت در اختیار داشتن این رکورد در مدت طولانی تبریک می‌گویم. از اینکه همیشه بعد از نزدیک شدن به تعداد گل‌هایش به من احترام می‌گذاشت تشکر می‌کنم».
انتهای پیام/
«شهریار» فراتر از یک استاندارد بود/به او تبریک می گویم خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار