خبر/

یک طلا و یک برنز برای تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در صربستان

1398/08/06 - 10:26 - کد خبر: 5006 نسخه چاپی

نصر: تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در مسابقات بین‌المللی صربستان به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، هجدهمین تورنمنت بین‌المللی صربستان در رده سنی بزرگسالان با حضور ۲۸۵ هوگوپوش در شهر "بلگراد " برگزار شد.

در این مسابقات میرهاشم حسینی در وزن ۷۴- کیلوگرم و سعید رجبی در وزن ۸۷+ کیلوگرم از آذربایجان‌شرقی در تیم ملی حضور داشتند.

میرهاشم حسینی در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد و در مرحله یک هشتم نهایی برابر ساکم کوتای از صربستان در راند دوم ۲۲ بر ۲ پیش افتاده و به دلیل اختلاف ۲۰ امتیاز پیروز میدان معرفی شد.

وی در مرحله نیمه نهایی در برابر فجزیس دمیر از صربستان به برتری ۳۲ بر پنج دست یافت.

این مسابقه هم در راند دوم به دلیل اختلاف بیش از ۲۰ امتیاز به سود میرهاشم به اتمام رسید.

در دیدار نهایی میرهاشم حسینی به مصاف دیمیتری ارتیوخوف رفت و این مسابقه در پایان سه راند با تساوی ۱۱ بر ۱۱ به اتمام رسید و در راند طلایی میرهاشم به پیروزی رسید و به مدال طلای این مسابقات دست یافت.

سعید رجبی دیگر تکواندوکار میانه‌ای بعد از استراحت در دور اول، در یک چهارم نهایی برابر هاتوسکی پیوتر از کشور لهستان به برتری ۱۱ بر پنج رسید.

وی در نیمه نهایی مقابل تکواندوکار کشور مکزیک در یک رقابت نزدیک ۷ بر ۶ مغلوب شده و به مدال برنز رضایت داد.

این مسابقات در رده  G۱ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶۰  امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

مردان ملی پوش تکواندو کشورمان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز توانستند عنوان نایب قهرمانی رقابت های بین المللی صربستان را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

یک طلا و یک برنز برای تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در صربستان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار