خبر/

امیر سیاری: کادر درمان نماد ایثار و فداکاری هستند

1400/06/10 - 21:53 - کد خبر: 50054 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پزشکان و پرستاران و کادر درمان همواره بدون سلاح در خط مقدم جبهه‌ها حضور داشته و نماد ایثار و فداکاری هستند.

به گزارش نصر، امیر دریادار حبیب الله سیاری از مراحل آموزش طب رزم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش واقع در اردوگاه شهید شهرام‌فر نزاجا در منطقه تلو بازدید کرد.
امیر سیاری گفت: دفاع از میهن اسلامی در تمامی عرصه‌ها، وظیفه همه است و همه باید خود را سرباز این مرز و بوم دانسته و برای سرافرازی و اقتدار کشور، تمام توان خود را به کار ببندند و موجب حرکت رو به جلو و پیشرفت ایران عزیز شوند و شما دانشجویان باید در این راه پیشگام و پیشرو باشید.
وی با اشاره به ایثار و فداکاری کادر بهداشت و درمان در ۸ سال دفاع مقدس، گفت: پزشکان و پرستاران و کادر درمان همواره بدون سلاح در خط مقدم جبهه ها حضور داشته و نماد ایثار و فداکاری هستند.
امیر دریادار سیاری افزود: امروز ما بیش از هر زمان دیگری به جامعه پزشکی و پرستاری و کادر درمان افتخار می کنیم و تمام زحمات آنان را در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا پاس می‌داریم. این عزیزان با گذشت از جان خود، امید به زندگی دوباره را در جامعه حفظ کرده‌اند.
معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین با تاکید بر خدمات ارزنده ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف مردم‌یاری ها از جمله امدادرسانی در بلایای طبیعی و خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، گفت: کادر درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران از دو جهت باید به خود افتخار کنند، چراکه هم در لباس مقدس خدمت سربازی و هم در لباس مقدس مدافعان سلامت به مردم عزیزمان خدمت می کنند و این مصداق عینی شعار معروف "ارتش فدای ملت" است.
انتهای پیام/
امیر سیاری: کادر درمان نماد ایثار و فداکاری هستند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار