خبر/

باشگاه تراکتور: رضایت‌نامه ایمانی صادر نمی‌شود

1400/06/10 - 20:28 - کد خبر: 50052 نسخه چاپی

نصر: باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتور روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای درباره حواشی مربوط به مذاکرات این تیم با اکبر ایمانی، اعلام کرد رضایت نامه این بازیکن برای جدایی از آن صادر نمی‌شود.

به گزارش نصر، در اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده است: باشگاه تراکتور همواره بر حفاظت از منافع خود تاکید داشته و در خط مقدم مبارزه با بازیکن سالاری و ایستادگی در برابر خواسته‌های نامعقول بازیکنان بوده و همواره بر اصلِ «هیچ فردی بزرگ‌تر از باشگاه نیست»، پایبند بوده است. 
اطللاعیه حاکی است: همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده، آقای اکبر ایمانی سه فصل دیگر با مبلغی مشخص با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و برای فصل آینده خواستار  مبلغی نامعقول شده که این درخواست مورد قبول باشگاه قرار نگرفته و همین موضوع، منجر به حاشیه سازی توسط این بازیکن شده است. 
در اطلاعیه باشگاه تراکتور اضافه شده است: این بازیکن ادعاهای کذبی را متوجه مدیرعامل، سرمربی و باشگاه تراکتور کرده که همه آنها به دور از واقعیت بوده و قطعاً تمامی رفتارها، اظهارات و حاشیه‌سازی‌های او در کمیته‌های مرتبط باشگاه، فدراسیون فوتبال و البته مراجع قضایی پیگیری خواهد شد تا برخی‌ها با سوءاستفاده از احساسات هواداران، نسبت به اخاذی از باشگاه اقدام نکنند. 
در اطلاعیه تشریح شده است: همچنین درخصوص ادعای این بازیکن مبنی بر «روشن شدن تکلیف خود»، یادآور می‌شود که باشگاه تراکتور پیش از این نیز موضع خود را در قبال این بازیکن اعلام کرده و بر این اساس، پایبندی بر قرارداد منعقد شده، ملاک عمل باشگاه است و طرفی که باید تکلیف را مشخص کند، خودِ ایشان است؛ تاکید می‌شود؛ باشگاه تراکتور تحت تاثیر جوسازی‌های انجام گرفته توسط این قبیل افراد قرار نگرفته و ضمن ارائه شکایت، تمامی این موارد را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد. 
اظهارات متفاوت اکبر ایمانی و مسوولان تیم فوتبال تراکتور درباره اختلافات‌شان در روزهای اخیر به یکی از مباحث داغ فضای مجازی آذربایجان‌شرقی، تبدیل و باعث شد که کاربران و هواداران سرخپوشان تبریزی از نامعلوم بودن اصل این قضیه گلایه کنند.
اکبر ایمانی که بعد از نیم‌فصل حضور در صنعت نفت آبادان و عملکرد خوبی که در این تیم داشت، به دنبال جدایی از جمع آبادانی‌ها بود و بر فسخ قراردادش با این باشگاه تاکید داشت، در نهایت بهمن ماه ۱۳۹۷به تراکتورسازی تبریز پیوست؛ این هافبک دفاعی سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد.
انتهای پیام/
باشگاه تراکتور: رضایت‌نامه ایمانی صادر نمی‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار