دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی خبر داد:

راهیابی تیم فوتبال ساحلی فدک ارومیه به مرحله بعدی لیگ زیرگروه کشور

1398/08/06 - 10:26 - کد خبر: 5005 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم ساحلی فدک ارومیه به عنوان تنها نماینده استان در مرحله نخست مسابقات لیگ زیر گروه کشور با غلبه مقابل حریفان به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا،  حسین نیرویار امروز در گفت و گویی افزود: در این مسابقات تیم‌های پارس دکل گستر اراک، فدک ارومیه، کام بادن کرمانشاه و کیان سمنان در گروه یک حضور داشتند و به مدت چهار روز در زمین های ساحلی شهر سمنان رقابت های خود را برگزار کردند.

وی بیان کرد: در این دیدارها تیم فدک ارومیه به همراه پارس دکل گستر اراک با غلبه بر حریفان به عنوان دو تیم برتر گروه خود به مرحله بعدی راه یافتند.

وی ادامه داد: مرحله نخست مسابقات فوتبال ساحلی زیرگروه کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه برگزار شد و دو تیم برتر /هشت تیم/ هر گروه به مرحله دوم صعود کردند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: مرحله بعدی این مسابقات با حضور هشت تیم راه یافته برگزار می شود و در نهایت دو تیم برتر به لیگ دسته یک فوتبال ساحلی مردان کشور راه می‌یابند.

بالابان آرین اردکان، شهدای بافق، آذرخش کرمانو شهید شرفی فردوس در گروه دو، صدرشیمی یزد، طوفان طاهروئیه سیریک، فولاد هرمزگان و جهان بین چلیچه در گروه سه و هلیله بوشهر، استقلال خوزستان، ملوان بندرگناه و کیان نامخواست در گروه چهار تیم‌های حاضر در مرحله نخست بودند.

مهر ماه سال گذشته تیم فوتبال ساحلی فدک ارومیه به عنوان تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ زیر گروه کشور با قبول دو شکست از رسیدن به مرحله نهایی بازماند اما امسال موفق به صعود شد.

انتهای پیام/

راهیابی تیم فوتبال ساحلی فدک ارومیه به مرحله بعدی لیگ زیرگروه کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار