اختصاصی نصر/

سرنوشت عجیب مرد کارتن خواب تبریزی!

1400/06/11 - 12:03 - کد خبر: 50037 نسخه چاپی

نصر: مردی 40 ساله، تازه از زندان آزاد شده است، فقیر و بی پول است، دنبال شغل می گردد، در پارک ها می خوابد، در فضای مجازی آگهی "من بیکارم" را می دهد و...

به گزارش نصر، رییس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تبریز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار نصر با اشاره به جزئیات پرونده گفت: مرد 40 ساله تبریزی به تازگی از زندان به جرم کلاهبرداری و ضرب و جرح آزاد شده بود، زیر فشار فقر و بیکاری نمی توانست قد علم کند؛ تصمیم می گیرد با دادن آگهی "من بیکارم" در فضای مجازی شاید بتواند برای خود کاری پیدا نماید.
اما یکی از اعضای منافقان در خارج از کشور، با دیدن آگهی با وی تماس می گیرد و وعده دروغین کار و اقامت دایم در خارج از کشور را به وی می دهد؛ مشروط بر آن که علاوه بر عدم شرکت در انتخابات، از مقابل باجه های انتخاباتی در مواقعی که تعداد شرکت کننده ها کم بود و یا کسی در مقابل باجه انتخاباتی حضور نداشت، نیز فیلم و عکس تهیه کرده و در اختیار آنان قرار دهد. متهم نیز تمام این موارد را انجام می داد و آنان نیز با بر روی آنتن بردن این صحنه ها، از عدم استقبال مردم تبریز و ایران در انتخابات خبر می دادند.
اما کار به این جا ختم نمی شود، بلکه چند ماهی بعد از انتخابات، آنان از متهم می خواهند عکس "مریم رجبی" را نیز در گوشه و کنار مختلف شهر نصب نماید، اما متهم از انجام این کار امتناع می ورزد و در مقابل به آنان وعده می دهد که عضو ارتش منافقان خواهد شد.
ولی قبل از ان که متهم فرصت ورود به ارتش منافقان را به دست آورد، با هوشیاری وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و در اختیار قانون قرار می گیرد.
طبق اظهارات متهم پرونده، که دارای دو فرزند دختر است، وی فقر و بیکاری و بی پولی را عامل اصلی فریب از سوی منافقان می داند و در حال حاضر به شدت اظهار پشیمانی می کند.
این گزارش می افزاید، این متهم هم اکنون در اختیار قانون قرار دارد و منتظر اجرای قانون است.
انتهای پیام/
سرنوشت عجیب مرد کارتن خواب تبریزی! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  سید سجاد   3 سالها پیش  

آخه یکی بهش نیست بگه مرد حسابی درسته بی پول بودی ولی آخه کی با این کارا ب جایی رسیده ک تو میخواستی برسی اونم با وطن فروشی و رفتن ب طرف منافق ها آخه دلت ب حال خودت نمیسوخت ب حال زنو بچتم نسوخت.....هر چی ما کشیدیم از دست این منافق های بی شرفه ک نشستن اونور دنیا مردم ساده رو دارن بازی میدن تا به مقاصد شوم خودشون برسن براشونم هیچ فرقی نداره اون طرف مقابل ی بیچاره ای مثل این بابا باشه یا دکتر مهندس و یا هر کسی دیگه خدا همه منافق ها رو ب روز بد بی‌اندازه تا ببینن با وجه مردم بازی کردن یعنی چی ...خدا نگذره ازشون
پژوهشیار