اختصاصی نصر/

صدور حکم اعدام برای قاچاقچی ترک تبار در تبریز

1400/06/13 - 08:33 - کد خبر: 50036 نسخه چاپی

نصر: مردی 40 ساله و تبعه ترکیه در پشت میز محاکمه در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تبریز حاضر می شود. به دهان قاضی چشم دوخته است و منتظر سوالات قاضی پرونده.

به گزارش نصر، رییس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تبریز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار نصر با اشاره به جزئیات پرونده گفت: طبق اعترافات متهم پرونده، وی با پیشنهاد فردی از ترکیه مقدار 500 کیلوگرم هروئین را مقابل کارگاهش در اطراف تبریز تحویل می گیرد و قرار بر آن می شود تا آن ها را در داخل شمش های آلومینیوم جاسازی کرده و در مناطق مختلفی از کشور و استان توزیع کند.
اما با تماسی که ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر استان از سوی همسایگان کارگاه مبنی بر رفت و آمدها و بارگیری های مشکوک در آن کارگاه دریافت می کنند، سریعا به محل اعزام و قبل از آن که متهم موفق به جاسازی تمام هروئین ها در داخل شمش های آلومینیوم شود، ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر استان سر می رسند و تمام هروئین ها را از داخل کارگاه، کشف و ضبط می کنند و پرونده جهت رسیدگی و صدور حکم به شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تبریز ارسال می شود.
هم اکنون حکم اعدام برای متهم این پرونده از سوی رییس شعبه اول دادگاه انقلاب تبریز صادر شده است و متهم منتظر اجرای حکمش است.
انتهای پیام/
صدور حکم اعدام برای قاچاقچی ترک تبار در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار