اختصاصی نصر/

قتل دو مرد در نزاع خونین در تبریز

1400/06/11 - 11:02 - کد خبر: 50028 نسخه چاپی

نصر: نزاع خونین در شهرک میرداماد تبریز جان دو شهروند تبریزی را گرفت.

به گزارش نصر، این بار پرونده ای بر روی میز "یوسف ضیامهر"، قاضی ویژه قتل در شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب تبریز قرار می گیرد که در آن دو مرد در نزاعی خونین در میرداماد تبریز جان خود را از دست می دهند.

ماجرا چه بود؟
عقربه های ساعت یک بامداد جمعه، پنجم شهریور را نشان می داد و کوچه در تاریکی و سکوت مطلق بود که هیاهو و سر و صدای ناگهانی، همسایگان را به کوچه کشاند و چشمان متعجبشان نظاره گر نزاع خونین بود که در آن چندین مرد با قمه و چاقو به جان همدیگر افتاده و سعی در زخمی نمودن طرف مقابل داشتند.
بنابراین همسایه ها سریع با پلیس تماس گرفته و موضوع را گزارش می دهند، ماموران  اداره آگاهی تبریز نیز به محل حادثه مراجعه و با جسد خونین دو مرد مواجه می شوند؛ موضوع جهت رسیدگی و بررسی سایر ابعاد، به یوسف ضیامهر بازپرس ویژه قتل مخابره می شود و وی نیز بلافاصله برای بررسی صحنه جرم و کشف علت قتل، وارد عمل می شود.
بنابراین گزارش و به گفته قاضی پرونده، بامداد جمعه عده ای به درب منزل مردی در میرداماد (که با هم شریک ملکی بودند) مراجعه می کنند که در نهایت به دلیل اختلافاتی که بر سر ملک داشتند کارشان به نزاع کشیده می شود.
در این نزاع از یک طرف دعوا دو تن کشته شده و مردی 25 ساله نیز زخمی شده است؛ همچنین از طرف دیگر سه تن به طور جزئی زخمی شده و یک تن نیز جراحت نسبتا عمیق دارد که در حال حاضر وضع عمومی تمامی جراحت دیدگان مساعد است.
با توجه به دوربین های مداربسته و...، متهمان به قتل این پرونده شناسایی و به جرم خود اعتراف کرده اند و سایر افراد نیز که در نزاع بودند، تحت تعقیب هستند و طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/
قتل دو مرد در نزاع خونین در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار