مدیر جهاد کشاورزی هوراند؛

اراضی ملی در ۵۰ روستای هوراند رفع تداخل شد

1400/06/10 - 13:42 - کد خبر: 50020 نسخه چاپی

نصر: مدیر جهاد کشاورزی هوراند از رفع تداخل بیش از نصف پلاک های دارای تداخل اراضی ملی و زراعی در ۵۰ روستای تابعه این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، احد طایری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه شهرستان هوراند تعداد ۹۲ پلاک دارای تداخل اراضی ملی و زراعی در کارگروه شهرستانی تشخیص داده شد که از این تعداد ۵۰ پلاک به مساحت ۳۵ هزار هکتار بود.
وی افزود: از این تعداد ۳۶ پلاک با تشکیل و تکمیل پرونده و با طرح در کارگروه شهرستانی، برای تصویب نهایی به کارگروه استانی ارسال شده است.
وی ادامه داد: همچنین تعداد پنج پلاک هم با تکمیل پرونده و تصویب کارگروه شهرستانی برای بررسی به کارگروه استانی ارسال شده و  تعداد ۱۰ پلاک نیز در حال تکمیل پرونده است.
طایری با بیان اینکه در نتیجه رفع تداخل انجام شده در پلاک های مذکور ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی زراعی ملی، رفع تصرف شده است،  افزود: مقدمات رفع تداخل از بقیه پلاک های باقی مانده هم فراهم و قرارداد با پیمانکار دارای حائز شرایط تنظیم شده است.
وی گفت: بر این اساس به زودی از باقی مانده پلاک ها رفع تداخل می شود و امید است با انجام این کار پنج هزار هکتار دیگر از اراضی زراعی آزادسازی و وارد چرخه تولید محصولات کشاورزی شود. 
شهرستان ۴۰ هزار نفری هوراند در ۱۳۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.
انتهای پیام/
اراضی ملی در ۵۰ روستای هوراند رفع تداخل شد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار