خبر/

مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز افتتاح شد

1400/06/10 - 13:06 - کد خبر: 50016 نسخه چاپی

نصر: مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه عاشورا با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جانشین فرماندهی سپاه عاشورا در تبریز افتتاح شد.

به گزارش نصر، سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده امروز چهارشنبه ۱۰ شهریورماه در آئین افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی در سپاه عاشورا با بیان اینکه سپاه به عنوان نیرویی مقتدر، توانمند و مدافع انقلاب در هر موضوعی که نیاز بود، وارد میدان شده است، اظهار کرد: امروز نیز برای مقابله با ویروس منحوس کرونا با تمام توان در کنار سایر نهاد ها از جمله کادر درمان ایستاده ایم.
وی ادامه داد: طرح ابتکاری واکسیناسیون خودرویی عموم مردم یکی دیگر از گام های سپاه عاشورا در راستای پیشگیری از کرونا است که امروز افتتاح می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: راه اندازی ۱۱ مرکز واکسیناسیون عمومی از دیگر اقدامات سپاه عاشوراست که امیدواریم با همکاری و همراهی با کادر درمان شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.
به گزارش ایسنا، این مرکز در مقابل ساختمان معاونت بهداشت و درمان سپاه عاشورا در اخر کوی منظریه تبریز آغاز به کار کرده و همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۸ و در روزهای تعطیل نیز در صورت تامین واکسن از سوی وزارت بهداشت، آماده خدمات دهی به عموم مردم تبریز خواهد بود.
انتهای پیام/
مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز افتتاح شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار