خبر/

عملیات اجرایی قطعه اول جاده خلخال - منجیل آغاز شد

1400/06/10 - 09:43 - کد خبر: 49986 نسخه چاپی

نصر: عملیات ساخت قطعه اول راه اصلی خلخال - منجیل در منطقه شاهرود این شهرستان روز سه‌شنبه با حضور استاندار اردبیل آغاز شد.

به گزارش نصر، استاندار اردبیل در آئین شروع عملیات اجرایی این پروژه گفت: با شروع ساخت قطعه اول پروژه راه‌سازی خلخال،کلور، درام به منجیل به طول ۱۷ کیلومتر  همه قطعات حوزه استحفاظی استان اردبیل عملیاتی شد.
اکبر بهنامجو با بیان اینکه برای اجرای کامل پروژه سه هزار میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است، اظهارکرد: امسال برای اجرای پروژه قطعه یک این پروژه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که ۵۲ میلیارد آن از محل اعتبارات ملی و یک هزار میلیارد ریال از سوی بانک مسکن به‌صورت فاینانس تامین شده است.
وی بیان کرد: پیمانکار انتخاب شده برای اجرای قطعه یک پروژه از جمله پیمانکاران صاحب نام استان اردبیل است که پیش از این موفق به پایان نخستین قطعه خط راه‌آهن اردبیل به میانه شده است.
بهنامجو افزود: مدت زمان  اجرای قطعه اول پروژه راه اصلی خلخال ،کلور به درام سه سال پیش‌بینی شده است ولی با توجه به توانمندی پیمانکار انتظار می‌رود این قطعه ظرف ۲ سال تکمیل شود.
 استاندار اردبیل همچنین در جریان بازدید از عملیات اجرایی قطعه دوم این پروژه گفت: این قطعه به طول ۲۵ کیلومتر توسط شرکت جهاد نصر زنجان در حال اجرا بوده و با توجه به پیشرفت کار انتظار می‌رود سال آینده زیرپوشش آسفالت قرار گیرد.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی قرار دارد.
انتهای پیام/
عملیات اجرایی قطعه اول جاده خلخال - منجیل آغاز شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار