جنگ ایمانی و تراکتور علنی شد!

1400/06/09 - 22:54 - کد خبر: 49974 نسخه چاپی

نصر: پس از این که هافبک تراکتور از جدایی‌اش از این تیم خبر داد، باشگاه تراکتور واکنش تندی علیه این بازیکن نشان داد.

به گزارش نصر، اکبر ایمانی، هافبک تراکتور دقایقی پیش در صفحه‌ شخصی‌اش در اینستاگرام از جدایی‌اش از سرخ‌پوشان تبریزی خبر داد. او درباره این جدایی نوشت:"من خیلی سعی کردم بمانم ولی متاسفانه در روی خودم گفتند که تو رو نمی‌خواهیم اگر جای دیگری پیشنهاد داری ما هم کمکت می‌کنیم که بری"
انتشار این مطلب از سوی ایمانی، واکنش باشگاه تراکتور را به همراه داشت و این باشگاه از پیشنهاد نامعقول این بازیکن پرده برداشت.
باشگاه تراکتور اعلام کرد که ایمانی با این که قراردادش در نیم فصل پارسال افزایش یافته، دوباره درخواست افزایش مبلغ قراردادش به ۷ میلیارد تومان را کرده است. طبق اعلام باشگاه تراکتور، مبلغ قرارداد ایمانی برای فصل گذشته از ۹۰۰ میلیون تومان بوده که در نیم فصل به ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین قرارداد این بازیکن برای لیگ بیستم به ۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.
باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌اش آورده است: "اکبر ایمانی برای لیگ بیست و یکم، خواستار مبلغ هفت میلیارد تومان شده و به باشگاه اعلام کرده است که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، در تمرینات شرکت نخواهد کرد. او در روزهای اخیر در تمرینات غیبت غیر موجه داشته و حاضر نشده در تمرینات حضور یابد.
ظهر امروز (سه‌شنبه) طی آخرین جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، معاون ورزشی و فرهنگی باشگاه و همچنین فراز کمالوند برگزار شد، علیرغم تاکید باشگاه بر حفظ اکبر ایمانی، این بازیکن بار دیگر بر خواسته خود اصرار کرده و اعلام نمود که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، به همکاری خود با باشگاه تراکتور پایان خواهد داد.
اکبر ایمانی سه فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و فراز کمالوند به دلیل جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم، طی روزهای گذشته اعلام کرده بود که به این بازیکن مرخصی داده است."
به گزارش ایسنا، پیش از این جمشید نظمی، مدیرعامل تراکتور در مصاحبه‌هایش عنوان کرده بود که ایمانی با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند ولی در جلسه‌ای که با او داشته به توافق رسیدند و مشکلی بابت ماندنش در تراکتور وجود ندارد. او همچنین اعلام کرده بود که رضایت‌نامه ایمانی صادر نمی‌شود ولی اکنون براساس اظهارات ایمانی این اتفاق رخ خواهد داد. البته با توجه به این که در اطلاعیه باشگاه تراکتور صحبتی مبنی بر موافقت با جدایی ایمانی نشده، به نظر می‌رسد این رشته سر دراز دارد.
انتهای پیام/
جنگ ایمانی و تراکتور علنی شد! خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار