استاندار اسبق آذربایجان شرقی در گفت و گو با نصر تشریح کرد:

ویژگی های استاندار آذربایجان شرقی / مرحوم مصدق دو بار استاندار آذربایجان شده بود

1400/06/09 - 16:21 - کد خبر: 49961 نسخه چاپی

نصر: رئیس خانه توسعه آذربایجان و استاندار اسبق آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه آذربایجان شرقی به ویژگی های استاندار این استان اشاره کرد.

به گزارش نصر؛ محمد علی سبحان اللهی امروز در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: نقش رسانه ها در توسعه هر کشوری روشن و بی نظیر است؛ به ویژه افکار عمومی از رسانه های متعهد انتظارات بیشتری دارند.
وی پیگیری و ورود پیدا کردن رسانه ها به مطالبات بنیادین و اساسی استان را بسیار مهم و ارزشمند خواند و اظهار داشت: طرح مطالبات مردم در رسانه ها زمینه ساز تبدیل آن به یک مطالبه عمومی و به نوعی درخواست عمومی است.
وی در ادامه به نقش آگاهی رسانی رسانه ها اشاره کرد و اذعان داشت: امروزه آگاهی دادن به مردم از اهمیت خاصی برخورددار است و رسانه ها پیشقراول آگاهی رسانی به عموم مردم به شمار می روند.
استاندار دولت اصلاحات در آذربایجان شرقی در ادامه توجه به مطالبات مردم را برای سیاسیون حیاتی خواند و گفت: اگر رسانه ها با ظرافت و حساسیت مطالبات مردم را مطرح و رسانه ای کنند؛ سیاسیون مجبور هستند تا آنها را عملیاتی کنند.
وی جایگاه استان آذربایجان شرقی در کشور را ممتاز و متفاوت خواند و افزود: کمتر استانی در کشور می توان یافت که برای خودش دارای مکتب و سبک باشد؛ آذربایجان شرقی از دیرباز برای خود صاحب مکتب بوده و این نشان از اهمیت این استان دارد.
وی تبریز را نگین ایران و آذربایجان خواند و تصریح کرد: جایگاه تبریز در جهان بر کسی پوشیده نیست؛ نقش مردمان این خطه در انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی آشکار است؛ بی شک اگر قیام مردم تبریز در 29 بهمن 1356 نبود؛ پیروزی انقلاب هم محتمل نبود.
رئیس خانه توسعه آذربایجان اضافه کرد: همین اهمیت موجب شده است که همواره استانداران این استان با حساسیت زیادی انتخاب و منصوب شده اند؛ حکم دو بار استانداری آذربایجان در کارنامه سیاسی مرحوم دکتر مصدق به چشم می خورد.
سبحان اللهی در ادامه پذیرش مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی را خطیر و مهم خواند و اظهار داشت: قبول مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی بسیار سنگین است و فردی که این مسئولیت را می پذیرد باید دارای ویژگی های خاص و ممتازی باشد.
وی با بیان اینکه استاندار نباید با لابی و رایزنی انتخاب شود تاکید کرد: استاندار آذربایجان شرقی باید با مسایل، چالش ها و مشکلات استان و وظایف اش عجین باشد.
وی اضافه کرد: استاندار آذربایجان شرقی باید با شناختی کامل از مسایل و مشکلات استان برنامه ای منسجم برای رفع آنها داشته باشید.
استاندار اسبق آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد که دولت سید ابراهیم رئیسی فردی توانمند؛ آشنا به مسایل استان و دارای ارتباطات ملی را برای استان برگزیند.
انتهای پیام/
 
ویژگی های استاندار آذربایجان شرقی / مرحوم مصدق دو بار استاندار آذربایجان شده بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار