رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی؛

شکل ظاهری مطالعه تغییر پیدا کرده است

1398/08/06 - 09:50 - کد خبر: 4994 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: آمارها حاکی از این است که مردم با فضای مجازی بیشتر سروکار دارند اما استقبال مردم از نمایشگاه نشان می دهد که شکل ظاهری مطالعه تغییر پیدا کرده است.

به گزارش نصر، "جعفر محسنی" با حضور در غرفه آژانس خبری تحلیلی نصر در دهمین نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: یک تناقضی بین کتابخوانی و رفتار مردم در نمایشگاه سال جاری به چشم می خورد.

وی افزود: همه از کم شدن سرانه مطالعه مردم سخن می گویند این در حالی است که در نمایشگاه کتاب امسال جایی برای قدم گذاشتن وجود نداشت. فضای مجازی یکی از عمده دلایل این استقبال است. مردم در فضای مجازی از طریق اطلاع رسانی به قدرت کتابخوانی و اهمیت آن پی می برند و با برگزاری نمایشگاه در فصلی مناسب منجر به استقبال گسترده مردم می شود.

محسنی تصریح کرد: مردم به این باور رسیده اند که در عصر حاضر کتابخوانی یک تفریح نیست بلکه یک تغییر است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی اذعان کرد: آمارها حاکی از این است که مردم با فضای مجازی بیشتر سروکار دارند اما استقبال مردم نشان می دهد که شکل ظاهری مطالعه تغییر پیدا کرده است.

محسنی با بیان اینکه رویکرد سرانه مطالعات بیشتر به سمت الکترونیکی شدن پیش رفته است، اظهار کرد: لازم است کارشناسان امر این تناقض را واشکافی کنند. همچنین لازم است به روز باشیم و اطلاعات را به روز شده به دست مردم برسانیم و این امر بدون وجود رسانه های اینترنتی میسر نخواهد بود.

وی در پایان ابراز کرد: نصر توانسته این امکان را برای مردم فراهم کند تا افرادی که بیشتر با فضای مجازی سروکار دارند، از جریان ها و اتفاق های مهم سریع تر مطلع شوند چرا که مردم، نصر را یک رسانه مرجع می شناسند و به آن اعتماد کرده اند.
انتهای پیام/

شکل ظاهری مطالعه تغییر پیدا کرده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار