استاندار آذربایجان‌شرقی؛

کشاورزان برای شماره‌گذاری ماشین‌آلات دو ماه فرصت دارند

1400/06/09 - 12:48 - کد خبر: 49939 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه کشاورزان باید ظرف ۲ ماه نسبت به شماره‌گذاری تراکتور و کمباین‌ها اقدام کنند، گفت: در غیر اینصورت کارت سوخت برای این وسایل صادر نمی‌شود.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا با اشاره به فرصت ۲ ماهه برای جهت پلاک گذاری وسایط نقلیه کشاورزی، افزود: تخصیص و تحویل کامل سوخت به تراکتورها و کمباین‌ها مشروط به داشتن پلاک انتظامی است.  
وی تاکید کرد: تمامی مالکان دستگاه‌های تراکتور و کمباین فاقد پلاک در اسرع وقت جهت تشکیل پرونده و شماره‌گذاری دستگاه خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.  
پورمحمدی خاطرنشان کرد: با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و کنترل مصرف سوخت، ضمن جلوگیری از قاچاق سوخت می‌توانیم نیازهای بخش کشاورزی را به موقع تامین کرده و مشکلات موجود را در این زمینه رفع کنیم.  
وی اضافه کرد: شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون است و می‌توان در سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کرد.  
استاندار آذربایجان شرقی افزود: این مهم براساس برنامه‌ریزی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با هماهنگی وزارت کشور و با هدف هویت بخشی و شناسنامه‌دار کردن دستگاه‌های کشاورزی و صدور کارت سوخت هوشمند انجام می‌شود.
وی ادامه داد: ۶۰ درصد وسایل نقلیه کشاورزی در استان پلاک گذاری شده اند و ضروری است مابقی خودرو ها اقدامات لازم را در در عرض ۲ ماه آینده انجام دهند.
پورمحمدی گفت: ضروریست اطلاع رسانی و آگاه سازی لازم در این خصوص برای روستاییان و کشاورزان انجام شود تا در فاصله زمانی مشخص شده نسبت به پلاک گذاری وسایل نقلیه کشاورزی اقدام کنند.
وی اظهار کرد: اگر در فرصت ۲ ماهه کشاورزان اقدام به تشکیل پرونده کنند سوخت به آنها تعلق خواهد گرفت در غیر این صورت از دادن سوخت برای فصل کشاورزی آینده معذور خواهیم بود.
انتهای پیام/
کشاورزان برای شماره‌گذاری ماشین‌آلات دو ماه فرصت دارند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار