رئیس رسانه ملی در تبریز؛

ساخت نخستین واحد سیار فول اچ‌دی کشور در تبریز، نمود پیشرفت‌های مراکز صدا و سیمای استان‌هاست

1400/06/08 - 22:56 - کد خبر: 49904 نسخه چاپی

نصر: نخستین واحد سیار فول اچ‌دی داخل کشور با ظرفیت ۱۰ دوربین و ۱۴۰ پروژه فنی و عمرانی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی به اعتبار بیشتر از ۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش نصر، رئیس سازمان صدا و سیما، عصر امروز در آیین افتتاح ده‌ ها طرح صداوسیمای استان و ساخت نخستین واحد سیار فول اچ دی در تبریز که در سالن آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: چنین قابلیتی فقط در چند کشور وجود دارد و فرزندان این سرزمین، نام ایران اسلامی و تبریز را در میان این کشور‌ها افزودند و این جای قدردانی فراوان دارد.

"علی عسکری" به سریال‌های «جلال» و «روز‌های بی‌ قراری» که از شبکه‌ های سراسری پخش شدند و ده‌ ها برنامه دیگر استان اشاره کرد و گفت: این استان از نظر فنی و محتوایی جزو استان‌ های تراز اول است و همچنان در مسیر پیشرفت حرکت می‌ کند.

عسکری با اشاره به جامعیت سازمان صداوسیما به تعامل صداوسیمای مراکز با نهاد‌های مختلف پرداخت و گفت: وظیفه صداوسیمای مراکز انعکاس پیشرفت استان‌ هاست و این اقدام در آذربایجان شرقی به خوبی انجام شده است و قطعا این تعامل با دولت جدید نیز ادامه خواهد یافت.

وی ابراز کرد: رسانه ملی به سرعت پیشرفت‌ها کمک کند و عقب ماندگی‌ها در کشور جبران شود.

وی به عقب‌ ماندگی‌ های ایجاد شده در عصر قاجار و پهلوی اشاره کرد و گفت: ما باید جهشی حرکت کنیم و یکی از استان‌ ها که قابلیت درونی و نزدیکی به این حرکت جهشی دارد، آذربایجان شرقی است. این رویکرد با توجه به شعار سال باید جدی‌تر دنبال شود.

عسکری به استقرار دولت جدید و جلسات رای اعتماد مجلس اشاره کرد و پخش زنده آن از رادیو فرهنگ و شبکه خبر را نشانه شفافیت در جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی بیانات مقام معظم رهبری در توجه به عدالت را در دیدار با هیئت دولت مهم خواند و افزود: همچنان که ایشان تاکید کردند همه ما باید با حساسیت به موضوع عدالت بنگریم و برای انجام هر کاری پیوست عدالت داشته باشیم.

رئیس سازمان صداوسیما به شکست آمریکا در افغانستان اشاره کرد و گفت: اشغال همسایه شرقی در شهریور سال ۲۰۰۱ تلاش آمریکا برای ارعاب ایران بود، اما نقشه‌های آمریکا در عراق و افغانستان شکست خورد و فرار مفتضحانه آن‌ها از افغانستان تاییدی برای این شکست است.

وی اظهار کرد: اگر آمریکا در جنگ سخت شکست بخورد، از طریق جنگ نرم به دنبال پیشبرد اهداف خود است و دشمن علیه ما در حال جنگ نرم است؛ باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم چرا که  در اوج جنگ نرم هستیم و بدانیم امروز جنگ نرم، هویت و فرهنگ ما را تهدید می‌کند.

رئیس رسانه ملی افتتاح طرح‌ های مرکز آذربایجان شرقی را تجهیز برای مقابله با جنگ نرم برشمرد و گفت: همکاران من در مراکز استان‌ ها و از جمله مرکز آذربایجان شرقی با تلاشی جهادی و مثال‌زدنی در وسط میدان جنگ نرم ایستاده‌ اند و از منافع ملی صیانت می‌ کنند.

انتهای پیام/
ساخت نخستین واحد سیار فول اچ‌دی کشور در تبریز، نمود پیشرفت‌های مراکز صدا و سیمای استان‌هاست سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  آنام تبریز   3 سالها پیش  

چند ماه پیش که کلیه کانالها رو اچ دی کردند،تمام رادیو نما ها حذف شدند همچنین چند تا کانال قدیمی اچ دی،خدا رو شکر الان ما فقط۲_۳شبکه رو با پارازیت میگیریم و مصرف تلویزیونمون در حد منفی شده،
پژوهشیار