مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛

۳۱۲ دستگاه استخراج رمز ارز در تبریز کشف شد

1400/06/08 - 17:15 - کد خبر: 49891 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف ۳۱۲ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال طی روز شنبه در منطقه غرب این شهر خبر داد.

به گزارش نصر، عادل کاظمی روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی  مشترکان و هم‌چنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند با گزارش مردمی و با حضور عوامل محترم پلیس امنیت اقتصادی و جرائم آگاهی، یک مرکز بزرگ استخراج غیرمجاز رمز ارز را در تبریز شناسایی و کشف کنند.
وی با بیان این‌که در این عملیات موفق، تعداد ۳۱۲ دستگاه استخراج رمز ارز شناسایی و کشف شد، افزود: در سال ۹۸ تعداد سه هزار و ۲۵۹ دستگاه، پارسال تعداد سه هزار و ۱۶۳ دستگاه و در مدت سپری شده سال جاری نیز ۲ هزار و ۵۰۸ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز توسط شرکت توزیع برق تبریز کشف و شناسایی شده است.
وی یادآوری کرد: فعالیت‌های شناسایی، کشف و جمع‌آوری مراکز رمز ارز طی سال‌های اخیر، منجر به احیای انرژی حدود ۱۸.۸ میلیون کیلووات ساعتی شده است.
کارشناس مسئول رسیدگی به انشعابات غیرمجاز برق تبریز نیز در مورد این عملیات، گفت: با گزارش مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی موفق شدیم، دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرمجاز را در یک کارگاه صنعتی در منطقه‌ی صنعتی غرب تبریز شناسایی کنیم که فعالیت تولید آن متوقف شده و به عنوان مزرعه‌ی استخراج رمز ارز مورد استفاده قرار گرفته بود.
ناصر رحیملو ادامه داد: در این عملیات تعداد ۳۱۰ کارت گرافیک مورد استفاده در استخراج رمز ارز اتریوم و  دو دستگاه ماینر مورد استفاده در استخراج رمز ارز بیت‌کوین کشف و شناسایی شد.
انتهای پیام/
۳۱۲ دستگاه استخراج رمز ارز در تبریز کشف شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار