معاون استاندار آذربایجان‌شرقی؛

اجرای طرح‌های بخش راه در «میانه» سرعت می‌گیرد

1400/06/08 - 15:37 - کد خبر: 49881 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: اعتبار طرح‌های عمرانی این شهرستان زودتر از سال‌های قبل ابلاغ شد و بر همین اساس اجرای طرح‌های بخش راه به زودی سرعت می‌گیرد.

به گزارش نصر، محمدرضا مشایخی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز برای ازسرگیری و تکمیل این طرح‌ها آمادگی دارند و با مصوبه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، اولویت بخش عمرانی امسال با توجه به نیاز منطقه به بخش‌های راه و آب اختصاص یافته است.
وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح‌ها مراودات بین‌استانی، بین شهرستانی و محلی را تسهیل می‌کند، بیان کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به تداوم اجرای طرح بهسازی و آسفالت محور میانه – فیروزآباد با ۶۴ میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد که در مرحله مناقصه قرار دارد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.
وی به آغاز عملیات آسفالت مسیر ترکمانچای – ورزقان که از روزهای گذشته با مشارکت ۱۳ میلیارد ریالی اهالی کلید خورده است، اشاره کرد و اظهار داشت: آسفالت‌ریزی این مسیر به طول هفت کیلومتر با تخصیص ۸۸ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود. 
«مشایخی» همچنین از شروع طرح بهسازی و آسفالت مسیر طوین – تجرق با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی از هفته دوم شهریورماه خبر داد و اضافه کرد: با تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار  جهت تکمیل پل قوریچای، مراحل نهایی این پروژه  جهت تسهیل در رفت و آمد مردم اجرا خواهد شد.
فرماندار میانه یادآوری کرد: آسفالت روکش جاده ترانزیت میانه به تبریز تا کیلومتر ۲۰ نیز به صورت منقطع و آسفالت راه مابین جاده ترانزیت از سمت ورودی زنجان به اندیشه به طول ۲.۱ کیلومتر و به عرض ۱۲ متر نیز همزمان با پروژه‌های مذکور اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/
 
اجرای طرح‌های بخش راه در «میانه» سرعت می‌گیرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار