در گفت و گو با مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز مطرح شد:

اوضاع نامناسب تابلوهای شهری تبریز/ تابلو های شهری اصلاح می شوند

1400/06/08 - 15:22 - کد خبر: 49878 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: طبق ماده 46 که موارد فسخ پیمان است به این پیمانکار هزینه ای بابت تابلو ها پرداخت نشده و تاخیر در پرداختی این تابلو ها به پیمانکار صرفا بخاطر همین بود تا تامین دلیل گردد.

به گزارش نصر، "اصغر آدی بیگ" در مصاحبه با نصر در رابطه با تابلو های هدایت مسیر شهری گفت: پنج ماه قبل یک پیمانکار تابلو های شهری را نصب کرده بود که متاسفانه مشکل شبرنگ داشته و نهایتا تامین دلیل کردیم.
آدی بیگ افزود: طبق ماده 46 که موارد فسخ پیمان است به این پیمانکار هزینه ای بابت تابلو ها پرداخت نشده و تاخیر در پرداختی این تابلو ها به پیمانکار صرفا بخاطر همین بود تا تامین دلیل گردد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: تا این لحظه هیچ گونه پرداختی به پیمانکار تابلو ها نشده و پرونده در ماده 46 است.
وی اضافه کرد: برای اینکه هزینه ای به خود سازمان تحمیل نشود، همکاران کارگاه سازمان ترافیک تابلو ها را تعویض می کنند تا در هزینه و زمان صرفه جویی شود و این تابلو ها بزودی اصلاح خواهد شد.
وی افزود: باتوجه به اینکه شبرنگ تابلو ها معیوب بوده و پیمانکار تمکین نکرد، قرارداد فوق به ماده 46 ارجاع و فسخ و به نفغ سازمان گردید.
انتهای پیام/
اوضاع نامناسب تابلوهای شهری تبریز/ تابلو های شهری اصلاح می شوند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار