ورزشکار عجب‌شیری امروز در پارالمپیک توکیو به مصاف حریفانش می‌رود

1400/06/08 - 14:22 - کد خبر: 49871 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان عجب‌شیر گفت: «الناز دارابیان» از ملی‌پوشان اهل این شهرستان ساعت ۱۴:۴۰ امروز، دوشنبه در رشته پرتاب دیسک مسابقات پارالمپیک توکیو به مصاف حریفانش می‌رود.

به گزارش نصر، علی فیروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت این ورزشکار با اراده، اظهار داشت: «دارابیان» ملی‌پوش تیم دوومیدانی بانوان است و با قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی به جمع کاروان توکیو ۲۰۲۰ راه یافت.
وی اضافه کرد: کسب مدال طلای مسابقات پرتاب وزنه کلاس F۵۳ بازی‌های آسیایی جاکارتا توسط این ورزشکار عجب‌شیری موجب خوشحالی مردم شده بود و اگر وی بتواند این مدال خوشرنگ را در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هم تکرار کند، موجی از شادمانی در دل ملت ایران خواهد نشاند.
به گزارش ایرنا «دارابیان» پیش از این و پس از قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی نیز به خبرنگار ایرنا گفته بود که این مدال طلا متعلق به مردم است و من آن را به ملت خوب کشورم هدیه می‌کنم.
وی این را هم در مورد آیین اهدای مدال در جاکارتا مورد تاکید قرار داده بود که «هنگام نواخته شدن سرود کشورم، خوشحالی را با همه سلول‌های بدنم احساس کردم و امیدوارم  همین صحنه را در توکیو هم تجربه کنم. 
انتهای پیام/
ورزشکار عجب‌شیری امروز در پارالمپیک توکیو به مصاف حریفانش می‌رود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار