خبر/

قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌ها و خدمات سپاه و بسیج

1400/06/08 - 14:15 - کد خبر: 49870 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات سپاه و بسیج در تامین امنیت استان، گفت: سپاه و بسیج در عرصه مقابله با کرونا هم با اجرای طرح شهید سلیمانی، به یاری مدافعان سلامت آمدند و اقدامات بسیار ارزشمندی در شناسایی و درمان بیماران انجام دادند.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در دیدار فرماندهان سپاه عاشورا با وی به مناسبت هفته دولت، افزود: تقارن شروع دولت سیزدهم را با هفته دولت به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم دولت جدید و تازه‌نفس بتواند به شایستگی مطالبات مردمی را پاسخگو باشد.
وی با بیان این‌که با وجود تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا، شاخص‌های توسعه استان رو به بهبود است، افزود: در دوران مدیریت ما حوادث مختلفی در استان رخ داد ولی با همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و قضایی و نهادهای نظامی توانستیم شرایط را مدیریت کنیم.
وی گفت: امنیت جامعه در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی به وجود می‌آید و خوشبختانه در سایه این تلاش‌ها امنیت در آذربایجان شرقی مثال‌زدنی است.
پورمحمدی هم‌چنین با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه در استان، گفت: پروژه ذوب مس و نفلین‌سینیت سراب که اجرای آن‌ها سال‌ها به تاخیر افتاده بود با همکاری قرارگاه خاتم، فعال شد و امروز به مرحله خوبی رسیده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار با تبریک هفته دولت و قدردانی از خدمات و تلاش‌های دولتمردان در استان، بر آمادگی سپاه و بسیج در دفاع از مرزهای کشور و امنیت پایدار استان و همچنین خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.
انتهای پیام/
قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌ها و خدمات سپاه و بسیج خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار