سرمربی تیم فوتبال تراکتور؛

فضای مجازی یکی از دلایل ناکامی تیم‌های بزرگ است

1400/06/08 - 10:51 - کد خبر: 49844 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم تراکتور گفت: فضای مجازی یکی از دلایل ناکامی تیم‌های بزرگ است و باید هواداران به اخبار کذب فضای مجازی توجه نکنند.

به گزارش خبرگزاری نصر، فراز کمالوند در برنامه موج فوتبال شبکه سهند اظهار داشت: مهدی تیکدری بندی در قراردادش داشت که اگر رضایت‌نامه او را در قبال دریافت مبلغ صادر نمی‌کردیم، می‌توانست به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند و محمدرضا خانزاده نیز در تاریخ پنج اسفندماه ۹۹ رضایت‌نامه خود را از مدیرعامل وقت گرفته بود.
وی گفت: مشکلی که وجود دارد، این است که اخبار به درستی به هواداران منتقل نمی‌شود. یکی از دلایل ناکامی تیم‌های بزرگ فضای مجازی است. ما مسئله پنهانی نداریم و نباید دروغ بگوییم.
وی گفت: من منکر زحمات مدیران و مربیان قبلی نیستم چون آنها هم به نوبه خود زحمت کشیده‌اند اما ما چرا باید طوری قرارداد ببندیم که بازیکن هر وقت دلش بخواهد، بتواند نسبت به فسخ قرارداد خود اقدام کند؟ جرارد پی که، مدافع تیم بارسلونا در آغاز کرونا، ۵۰ درصد قرارداد خود را به باشگاه بخشید، اما بازیکنی که فصل گذشته ۲ میلیارد قرارداد داشت، الان از ما هشت میلیارد پول می‌خواهد؛ ما باید چه کار کنیم؟ نگاه نکنید که یک بازیکن لوگوی تراکتور را می‌بوسد، ببینید در پشت صحنه چه توقعی از باشگاه دارد. بازیکنان در فضای مجازی «یاشاسین تراکتور» می‌گویند و در پشت صحنه باشگاه را تحت فشار می‌گذارند. من درمورد بازیکنانی که رفته‌اند، حرف نمی‌زنم.
سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: هر مربی دوست دارد بازیکنانی نظیر تیکدری را در تیمش داشته باشد اما قراردادهای ما ایراد داشتند. این چه قرارداد سه ساله‌ای است که ۱۵ تبصره دارد و بازیکن در پایان سال اول به راحتی قرارداد خود را فسخ می‌کند؟ در مقطع قبلی که در تراکتور بودم، حتی با جاسم کرار هم به صورت مستقیم صحبت کردیم، چون مدیران برنامه‌ها آفت فوتبال هستند.
وی بیان داشت: در این میان تیم‌های صنعتی هم پول سرشار خرج می‌کنند و بازیکنی که ما با او به مبلغ سه میلیارد تومان به توافق رسیده بودیم، پیشنهاد ۱۷ میلیاردی از یک تیم شهرستانی دریافت می‌کند. برنامه‌مان این است که با قراردادهای سه، چهار ساله بازیکنان خود را حفظ کنیم تا در پایان فصل دغدغه‌ای نداشته باشیم. علی فتحی، بهزاد سلامی و امیر ابراهیم‌زاده که جزو بازیکنان جوان ما محسوب می‌شوند، چیزی از بازیکنان سایر تیم‌ها کمتر ندارند. آنها برای فصل آینده با پیشنهاداتی مواجه خواهند شد.
وی گفت: همچنین با چهار، پنج بازیکن به توافقاتی رسیدیم اما شایعات در فضای مجازی بسیار است. سه روز بود که می‌گفتند «فراز کمالوند استعفا داده است» چرا باید تا این حد به فضای مجازی توجه کنیم؟ نوشته‌اند «بازیکنی به نام سجاد بازیکن من در شاهین بوشهر بوده و حالا در راه تراکتور است» با یک جستجو ساده می‌توان فهمید که او تاکنون با من کار نکرده است.
سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: همچنین در یک رسانه دیگر نوشته‌اند که من در جمع هواداران صحبت کرده‌ام و سه دقیقه بعد آن خبر را برداشته‌اند. من کجا صحبت کردم؟ اگر بخواهیم تمامی شایعات فضای مجازی را تکذیب کنیم، من باید به جای تمرکز بر روی بحث‌های فنی و آنالیزی از صبح تا شب فقط تکذیبیه صادر کنم.
وی گفت: هواداران، صاحبان اصلی تراکتور هستند اما نباید به اخبار کذب توجه کنند. تاکنون جذب چهار بازیکن قطعی شده که هیچ‌کدام از آنها ستاره نیستند. مگر تراکتور در این چند سال اخیر با تیم‌های کهکشانی نتیجه گرفته است؟ خروجی تیم کهکشانی چیست؟ من در ۲۰ سال گذشته بدون تیم نبودم. مگر در استان‌های دیگر سرمایه‌گذارانی مانند آقای زنوزی وجود ندارد؟ چه باشگاه‌داری نمی‌کنند؟ ببینید او چقدر در منطقه آذربایجان اشتغال‌زایی کرده اما با این بنده کاری کرده‌اند که الان دلزده و دلسرد شده است.
انتهای پیام/
فضای مجازی یکی از دلایل ناکامی تیم‌های بزرگ است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار