مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

مشارکت 69 درصدی مشترکین واجد شرایط در طرح ملّی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها

1400/06/08 - 00:38 - کد خبر: 49828 نسخه چاپی

نصر: تا پایان 5 ماهه اول سال جاری، حدود 69 درصد از مشترکین واجد شرایط شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در طرح ملّی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها ثبت نام نموده اند.

به گزارش نصر، مدیرعامل این شرکت همزمان با هفته دولت گفت: بر اساس پایش دوره ای واحد بهینه سازی مصرف گاز این شرکت، در پایان 5 ماهه اول سال جاری، از 868 مشترک مشمول طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها 592 مشترک در سامانه مکانیزه این طرح ثبت نام نموده اند.
سیّدرضا رهنمای توحیدی ادامه داد: براساس شیوه نامه اجرایی این طرح، متعاقب اطلاع مشترکین واحدهای دارای موتورخانه از جزئیات طرح و ثبت نام در سامانه goc.nigc.ir عملیات اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ضمن بازدید ناظرین طرح، در دستور کار قرار گرفته و تنظیم مشعل، نصب رسوب گیر و عایقکاری مطابق دستورالعمل های فنی موضوعه، برای هر موتورخانه انجام می گردد.
وی در خصوص این طرح افزود: تنظیم مشعل، نصب سیستم ضد رسوب و اصلاح و ترمیم عایق کاری موتورخانه، با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف گاز، منجر به کاهش گاز بهای مشترکین نیز می گردد.
توحیدی همچنین گفت: تاکنون 113 واحد موتورخانه مربوط به مشترکین متقاضی با هزینه ی بالغ بر 11 میلیارد ریال مورد بهینه‌سازی کامل قرار گرفته و 101 مورد در دست اجرا بوده و 335 واحد مشترکین ثبت نام شده نیز تا پایان سال جاری جزو برنامه ی اجرایی می باشند.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به مزایای مهم طرح بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و اداری ابراز امیدواری نمود: با اطلاع رسانی های شفاف واحد بهینه سازی و اعلام مزایای این طرح برای مشترکین مشمول، امسال 276 واحد باقیمانده نیز در طرح مذکور ثبت نام نموده و از مزایای آن بهره مند گردند.
انتهای پیام/
 مشارکت 69 درصدی مشترکین واجد شرایط در طرح ملّی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار