فرماندار:

هشترود به یکی از شهرستان های توسعه یافته آذربایجان شرقی تبدیل می‌شود

1400/06/07 - 21:27 - کد خبر: 49823 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود با بیان اینکه راهبرد اصلی توسعه منطقه ای بایستی بر مشارکت بیشتر مردم در راستای منافع عمومی تنظیم شود، گفت: این شهرستان به یکی از شهرستان های توسعه یافته استان آذربایجان شرقی تبدیل می‌شود.

به گزارش نصر، امین امینیان روز یکشنبه در جمع مردم هشترود از ایجاد شهرک فرآورده های مواد غذایی به وسعت ۱۰۰ هکتار در نزدیکی روستای بیات و کنار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و  تولید ژلاتین حلال و سایر فراورده های غذایی با سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومانی و با ایجاد اشتغال برای ۲ هزار نفر تا چند ماه آینده خبر داد و گفت: این شهرک می تواند تحول بزرگی در زمینه اشتغال باشد. 
امینیان با بیان اینکه مجتمع آبرسانی آلمالو با ۲۵ میلیارد تومان در حال تکمیل است، افزود : با تکمیل این مجتمع تا ۳ ماه آینده برای ۴۸ روستای درمسیر با احداث ۲۰ مخزن آبرسانی خواهد شد .
وی از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای تصفیه خانه فاضلاب شهر هشترود خبرداد و گفت: تصفیه خانه آب شرب شهر هشترود هم با هفت میلیارد تومان در حال ارتقاء است.
فرماندار هشترود گفت: تمام روستاهای این شهرستان حتی روستاهای دارای سکنه فصلی از نعمت برق بهره مند هستند. 
امینیان عمده مشکل شهرستان برای سرمایه گذاری را برق عنوان کرد و گفت: کمبود برق در شهرک صنعتی پروفسور هشترودی باعث شده بود اکثر سرمایه گذاران که نیاز به برق داشتند نتوانند در این شهرستان سرمایه گذاری کنند اما با تلاش های صورت گرفته پست ۴۰۰ مگاواتی برای تامین برق سرمایه گذاری های نیاز به برق بالا با هزینه ۶۰۰ میلیارد تومان در این شهرک صنعتی احداث خواهد شد.
انتهای پیام/
هشترود به یکی از شهرستان های توسعه یافته آذربایجان شرقی تبدیل می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار